Service αυτοκινήτου σε 7 βήματα

Service αυτοκινήτου σε 7 βήματα

 

Η σωστή συντήρηση του οχήματος μας είναι απαραίτητη για την μεταφορά μας με ασφάλεια αλλά και για την αύξηση της διάρκειας ζωής του οχήματος μας. Η φροντίδα του οχήματος μας, ακόμα και από την απλή σκόνη, βοηθάει στην διατήρηση των υλικών που περιέχονται στο όχημα μας για περισσότερο καιρό και σε καλύτερη κατάσταση.

 

Ο γενικός κανόνας αναφέρει πως το service πρέπει να πραγματοποιείται κάθε χρόνο ή με τη συμπλήρωση 15.000-20.000 χιλιομέτρων. Όμως τον κανόνα αυτόν πρέπει να τον προσαρμόζουμε σύμφωνα και με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του οχήματος, όπως η μάρκα του και να λαμβάνουμε υπόψη τις υποδείξεις του κατασκευαστή.

Ένα πλήρες service αυτοκινήτου σίγουρα δεν περιλαμβάνει μόνο αλλαγή λαδιών.

Αντίθετα, πρέπει να ζητάμε ολοκληρωμένο έλεγχο του αυτοκινήτου μας.

 

Οι εργασίες που περιλαμβάνονται σε ένα απόλυτα ολοκληρωμένο service ενδεικτικά είναι:

 

 Αλλαγή λαδιών

 Αλλαγή φίλτρων

 Αλλαγή ή καθαρισμό φίλτρων βενζίνης

 Αλλαγή μπουζί

 Συμπλήρωση υγρών

 Έλεγχος φρένων, φώτων, μπαταρίας, ελαστικών και υαλοκαθαριστήρων

 Λίπανση θυρών και γενικότερα των κινούμενων μηχανικών μερών του αυτοκινήτου.

 

Ζήτημα ασφάλειας οι ζάντες

Η ζάντα του αυτοκινήτου παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Κάθε αυτοκίνητο παίρνει ζάντες

με συγκεκριμένες προδιαγραφές ώστε να στηρίζουν σωστά το ελαστικό.

Διάβασε περισσότερα εδώ

 

 

Σημαντικό είναι να ενημερώνουμε το βιβλίο συντήρησης ώστε να μπορούμε ανά πάσα στιγμή να γνωρίζουμε ποια η κατάσταση που βρίσκεται το όχημα μας και ποιες οι μελλοντικές ανάγκες του. Επίσης, η αλλαγή λαδιών, ο έλεγχος των υγρών, των φώτων, της μπαταρίας και των ελαστικών δεν χρειάζεται να γίνεται μόνο στο service. Μπορούμε κι εμείς να τα ελέγχουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να μη βρεθούμε προ εκπλήξεως.

 

Πώς να επιλέξω συνεργείο;

Όσο το αυτοκίνητο έχει εγγύηση είναι απαραίτητο τα service να γίνονται στην επίσημη αντιπροσωπεία. Με την παρέλευση της εγγύησης η επιλογή συνεργείο είναι ελεύθερη.

Σημαντικό για την επιλογή είναι

  • να τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα
  • να μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τον τεχνικό και να κατανοήσουμε το πρόβλημα του οχήματος
  • να μπορούμε να κάνουμε διάλογο ώστε να καταλάβει και ο τεχνικός τις δικές μας ανάγκες
  • να μας ενημερώνει για οποιαδήποτε αλλαγή στα προσυμφωνημένα πριν προχωρήσει σε οποιαδήποτε πράξη πάνω στο όχημα.

 

 

 

Share this post