Σύγκρινε την ασφαλιστική αγορά εύκολα, γρήγορα και Online

Συμπλήρωσε τη φόρμα & διάλεξε την ασφάλεια που σου ταιριάζει στη χαμηλότερη τιμή!

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα, ακολουθώντας τα βήματα και πατήστε ( Επόμενο ). Στην επόμενη σελίδα συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνία σας και παρατηρήσεις εάν έχετε και πατήστε Αποστολή.

Θα λάβουμε το αίτημα σας και άμεσα θα λάβετε στο mail σας την προσφορά ασφάλισης για την Υγεία σας, ενώ σύντομα θα επικοινωνήσει ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος του Insurance Motors για την ενημέρωση σας σχετικά με την παραγγελία σας καθώς και για τυχόν διευκρινήσεις ή απορίες που έχετε.

  • Οnline Παραγγελία του συμβολαίου σας.
  • Τηλεφωνική παραγγελία του συμβολαίου σας στο 210 97 07 047.
  • Σας καλούμε εμείς, συμπληρώνοντας το όνομα και το τηλεφώνο σας ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
  • Άμεση, υπεύθυνη και προσωπική εξυπηρέτηση για κάθε περίπτωση ξεχωριστά
  • Προνομιακές τιμές με περαιτέρω εκπτώσεις έως 20% στην ασφάλεια Αυτοκινήτου, Κατοικίας
  • Εκπτώσεις και προνόμια μη ζημίας, σε ειδικές κατηγορίες επαγγελμάτων και δυο ή περισσότερων οχημάτων της ίδιας οικογένειας
  • Υπηρεσία διεκπαιρέωσης ζημιάς για εύκολη και γρήγορη αποζημίωση
  • Συμβουλές σε περίπτωση ατυχήματος
  • Συνεργαζόμαστε με τις πιο αξιόπιστες Ασφαλιστικές Εταιρίες του χώρου




















  • 1Ασφαλιζόμενος
  • 2Επικοινωνία

Στοιχεία Ασφαλιζόμενου


Επόμενο

Στοιχεία Επικοινωνίας

01.
ΕΓΚΥΡΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΙΜΩΝ
02.
ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
03.
ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ

Γιατί να κάνω ασφάλεια Υγείας;

Ένα ασφαλιστήριο υγείας μπορεί να καλύψει εσένα αλλά και κάθε μέλος της οικογένειας σου (σύζυγο και τέκνο/α), σε περίπτωση νοσηλείας αλλά και για απλές διαγνωστικές εξετάσεις σε συμβεβλημμένα ιδιωτικά θεραπευτήρια και διαγνωστικά κέντρα. Πρέπει να γνωρίζεις ότι με το ασφαλιστήριο αυτό θα μπορείς να επισκεφθείς οποιοδήποτε συμβεβλημμένο ιδιωτικό θεραπευτήριο και τα έξοδα της νοσηλείας και τις αμοιβές των θεράποντων ιατρών τις αναλαμβάνει η ασφαλιστική σου. Σημαντικό βέβαια, είναι να γνωρίζεις τις εξαιρέσεις που μπορεί να περιλαμβάνει το ασφαλιστήριο σου, γι’ αυτό συμβουλέψου τον προσωπικό σου ασφαλιστικό σύμβουλο της Insurance Motors.

 

Γιατί να προσχωρήσω σε ασφάλεια ζωής όσο ακόμα είμαι νέος;

Μπορεί όσο είμαστε νέοι να νιώθουμε δυνατοί και υγιείς, γι’ αυτό και τα ασφαλιστήρια που συνάπτονται σε μικρή ηλικία είναι πιο οικονομικά με λιγότερες εξαρέσεις καθώς δεν προϋπάρχουν προβλήματα υγείας που μπορεί να εμφανιστούν σε μεγαλύτερη ηλικία.

Τι διαφορά έχει ο ασφαλισμένος από το λήπτη της ασφάλισης;

Ασφαλισμένος είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο δικαιούται να κάνει χρήση των παροχών του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Λήπτης της ασφάλισης είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που συνάπτει την ασφαλιστική σύμβαση.

Θα πρέπει να υποβληθώ σε ιατρικές εξετάσεις για να κάνω ασφάλεια υγείας;

Για να συνάψετε ένα ασφαλιστήριο υγείας πρέπει αρχικά να μας περιγράψετε με ειλικρίνεια την κατάσταση της υγείας σας έτσι ώστε να μπορούμε να σας συμβουλεύσουμε με ορθότητα και σαφήνεια. Εάν η εταιρεία κρίνει απαραίτητο από το ιατρικό ιστορικό σας να πραγματοποιήσει προασφαλιστικό έλεγχο τότε ναι ίσως χρειαστεί να υποβληθείτε σε ιατρικές εξετάσεις, το κόστος των οποίων βαραίνει την ασφαλιστική και όχι εσάς.

Τι διαφορά έχει ένα ισόβιο ασφαλιστήριο από ένα ετησίως ανανεούμενο;

Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας διακρίνονται σε ισόβια και σε ετησίως ανανεωμένα.

Τα ισόβια προγράμματα έχουν το πλεονέκτημα πως η ασφαλιστική εταιρεία που το παρέχει δεν μπορεί να το καταργήσει ή να τροποποιήσει τους όρους που συμφωνήθηκαν στο αρχικό συμβόλαιο. Αντίθετα στα ετησίως ανανεωνόμενα η ασφαλιστική διατηρεί το δικαίωμα της να καταργήσει το συμβόλαιο ή να τροποποιήσει τους όρους για το σύνολο των ασφαλισμένων στο συγκεκριμένο πρόγραμμα ασφάλισης και όχι ατομικά για τον κάθε ασφαλισμένο.

Το πλεονέκτημα των ετησίως ανανεωνόμενων είναι ότι προσφέρουν χαμηλότερα ασφάλιστρα από τα ισόβια προγράμματα.

Οι διαγνωστικές εξετάσεις συμπεριλαμβάνονται στο νοσοκομειακό πακέτο ασφάλισης;

Ένα νοσοκομειακό πακέτο ασφάλισης, από μόνο του, δε διαθέτει διαγνωστικές εξετάσεις παρά μόνο σε περίπτωση επείγοντως περιστατικού. Αυτό όμως δε σημαίνει πως αν το επιθυμείτε δε μπορείτε να συμπεριλάβετε και πακέτο διαγνωστικών εξετάσεων. Το κόστος για τη προσθήκη σ’ ένα νοσοκομειακό πρόγραμμα το πακέτο των διαγνωστικών δε είναι μεγάλο και σας απαλάσσει από κάθε ταλαιπωρία.

Πως μπορώ να μάθω τα συμβεβλημένα νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα με την ασφαλιστική μου;

Στους όρους ασφάλισης που σας χορηγούνται κατά τη σύναψη του συμβολαίου αναγράφονται αναλυτικά όλα τα συμβεβλημμένα ιδιωτικά θεραπευτήρια και διαγνωστικά κέντρα που μπορείτε να επισκεφθείτε με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας. Πάντα βέβαια μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον προσωπικό σας ασφαλιστικό σύμβουλο, που θα σας παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που απαιτείται η επίσκεψη ή εισαγωγή μου σε νοσοκομείο;

Οι περισσότερες ασφαλιστικές διαθέτουν συντονιστικό κέντρο, το οποίο πρέπει να καλέσει ο ασφαλισμένος και να ενημερώσει για την επιθυμία του να επισκεφθεί κάποιο θεραπευτήριο προκειμένου να γίνει ο σωστός συντονισμός. Αν η κατάσταση είναι επείγουσα μπορείτε να ενημερώσετε το συντονιστικό κέντρο αφότου έχετε επισκεφθεί το νοσοκομείο και σε κάθε περίπτωση πριν πάρετε εξιτήριο. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να ενημερώσετε τον προσωπικό σας ασφαλιστικό σύμβουλο και να σας καθοδηγήσει εκείνος για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχει η κάθε ασφαλιστική εταιρεία.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χάσω την ασφαλιστική κάρτα υγείας μου;

Σε περίπτωση απώλειας της ασφαλιστικής κάρτας υγείας πρέπει να μας ενημερώσετε εγκαίρως για την άμεση αντικατάσταση της.

Ποια η διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση νοσηλείας;

Η διαδικασία αποζημίωσης διαφέρει από ασφαλιστική σε ασφαλιστική και από νοσοκομείο σε νοσοκομείο. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε εγκαίρως για τον τρόπο με τον οποίο θα λάβετε την αποζημίωση ενώ όλη τη διαδικασία για την έκδοση της την αναλαμβάνουμε εμείς.

Ποιος θεωρείται εξαρτώμενο μέλος;

Εξαρτώμενο μέλος θεωρείται μόνο ο/η σύζυγος του κυρίως ασφαλισμένου και το/τα τέκνο/α αυτού.

Τι είναι το ποσό απαλλαγής;

Το ποσό το οποίο με βάση την ασφαλιστική σύμβαση που έχει συναφθεί υποχρεούται να καταβάλλει ο ασφαλισμένος από μόνος του σε κάθε περίπτωση και όπως αυτό έχει συμφωνηθεί από τη σύμβαση. Αρκετές φορές το ποσό αυτό συμψηφίζεται με το ποσό που καλύπτεται από το δημόσιο φορέα ασφάλισης του ασφαλισμένου. Σε κάθε περίπτωση ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα σας έχει ενημερώσει πριν την κατάρτιση του συμβολαίου για το αν και πόσο είναι το ποσό απαλλαγής.

Τι είναι το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Ο λήπτης της ασφάλισης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ασφαλιστηρίου.

Τι είναι η άσκηση εναντίωσης;

Ο λήπτης της ασφάλισης σε περίπτωση που για τον οποιονδήποτε λόγο δεν γνώριζε τους γενικούς και ειδικούς όρους του ασφαλιστηρίου έχει το δικαίωμα της εναντίωσης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του συμβολαίου.

Τι έγγραφα χρειάζονται σε περίπτωση νοσηλείας μου;

Σε περίπτωση που χρειαστεί να νοσηλευτείτε, χρειάζεται η αστυνομική σας ταυτότητα, η προσωπική κάρτα υγείας σας και το βιβλιάριο υγείας του δημόσιου φορέα εαν υπάρχει.

Καλώντας στο συντονιστικό κέντρο τι στοιχεία θα χρειαστώ;

Όταν καλέσετε στο συντονιστικό κέντρο της ασφαλιστικής σας είτε για νοσηλεία είτε για διαγνωστικές εξετάσεις θα σας ζητηθούν: Ονοματεπώνυμο και αριθμός συμβολαίου, τα συμπτώματα που παρουσιάζεται ή οι προτεινόμενες διαγνωστικές εξετάσεις από το θεράποντα ιατρό σας.

Υπάρχει έκπτωση ασφαλίστρων σε περίπτωση ασφάλισης και της οικογένειας μου;

Φυσικά και υπάρχει έκπτωση στα ασφάλιστρα του συμβολαίου σας αν συμπεριλάβετε την οικογένεια σας ως εξαρτώμενα μέλη αλλά κι αν συνάψετε ξεχωριστό ασφαλιστήριο σε κάθε μέλος της οικογένειας σας στην ίδια ασφαλιστική εταιρεία τότε μπορείτε να επωφεληθείτε από εκπτώσεις και ειδικά προνόμια. Μη διστάσετε να ρωτήσετε τον προσωπικό σας σύμβουλο και να ενημερωθείτε για αυτά.

Μπορώ να νοσηλευτώ σε οποιαδήποτε θέση νοσηλείας ή πρέπει να κάνω προεπιλογή θέσης;

Υπάρχουν ασφαλιστικά προγράμματα που πρέπει να κάνετε προεπιλογή θέσης χωρίς όμως κάτι τέτοιο να είναι δεσμευτικό για εσάς. Δηλαδή, μπορείτε να επιλέξετε Β΄ Θέση Νοσηλείας και αν επιθυμείτε στην πορεία να την αλλάξετε ή αν για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό επιθυμείτε να νοσηλευτείτε σε Α’ Θέση Νοσηλείας έχετε κάθε δικαιώμα, απλά θα κληθείτε να πληρώσετε τη διαφορά.

Πώς μπορώ να πληρώνω το ασφαλιστήριο μου;

Μπορείτε να πληρώνετε σε τριμηνιαία βάση, εξαμηνιαία ή ετήσια. Υπάρχουν ασφαλιστικές βεβαια που με τη χρήση πάγιας εντολής ή πιστωτικής κάρτας δίνουν τη δυνατότητα και μηνιαίων δόσεων.

Κάλυψη Δαπανών σε Ελλάδα & Εξωτερικό

Μπορείτε να επιλέξετε το όριο κάλυψης των δαπανών νοσηλείας στην Ελλάδα και το Εξωτερικό. Επίσης μπορείτε να ορίσετε αν η ασφαλιστική εταιρεία θα σας καλύψει ολόκληρο το ποσό ή αν θα υπάρχει κάποιο εκπιπτόμενο ποσό που θα επωμιστείτε εσείς κατά την εισαγωγή σας σε νοσοκομείο.

Επιλογή Θέσης Νοσηλείας

Επιλέγετε αν θα νοσηλευτείτε σε μονόκλινο (Α’ Θέση), δίκλινο (Β’ Θέση) ή τρίκλινο (Γ’ Θέση)

Κάλυψη Ειδικών Δαπανών

Καλύπτονται τα έξοδα για νοσηλεία σε μονάδα ενταντικής θεραπείας ή αυξημένης φροντίδας, έξοδα χημειοθεραπείας, ακρινοβολίας, ραδιοθεραπείας και άλλων ειδικών θεραπειών)

Αμοιβή Ιατρών

(Χειρούργων, Αναισθησιολόγων και όλων των θεραπόντων ιατρών)
Η ασφαλιστική σας αναλαμβάνει την αμοιβή των ιατρών όλων των ειδικοτήτων που χρειάστηκαν για την θεραπεία σας. Το ποσό της αμοιβής διαμορφώνεται ανάλογα με το είδος της επέμβασεις στην οποία υποβληθήκατε.

Επείγοντα περιστατικά

Απεριόριστες επισκέψεις 24ωρες το 24ωρο σε συμβεβλημμένα νοσοκομεία για επείγοντα περιστατικά.

Υγειονομική Μεταφορά

Καλύπτεται η μεταφορά εξαιτίας ατυχήματος ή ασθενείας με ελικόπτερο ή αεροπλάνο ή ασθενοφόρο συνοδεία ιατρού)

Οδοντιατρικός Έλεγχος

Με μειωμένο κόστος καλύπτεται ετήσιο οδοντιατρικό check up και επιπλέον σε συμβεβλημμένα οδοντιατρικά κέντρα μπορεί να καλυφθεί έως και το 80% του κόστους επεμβάσεων.

Οφθαλμολογικός Έλεγχος

Με μειωμένο κόστος καλύπτεται ετήσιο οφθαλμολογικό check up και επιπλέον σε συμβεβλημμένα οφθαλμολογικά κέντρα μπορεί να καλυφθεί έως και το 80% του κόστους επεμβάσεων.

Χειρουργικό Επίδομα

Ποσό το ύψος του οποίου ορίζεταις στο ασφαλιστήριο, το οποίο λαμβάνει ο ασφαλισμένος κατ’όπιν χειρουργικής επέμβασης.

Νομική Προστασία

Προστατεύει κάθε έννομο συμφέρον του ασφαλιζόμενο.

Επίδομα Τοκετού

Οι γυναίκες ασφαλιζόμενες δικαιούνται επίδομα τοκετού ανάλογα με τη θέση νοσηλείας που έχουν επιλέξει, 24 μήνες μετά την έναρξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Πρόσκαιρη/Μόνιμη Ολική Ανικανότητα

Ο ασφαλισμένος δικαιούται ένα ποσό που ορίζεται από το ασφαλιστήριο σε ποσό πρόσκαιρης/μόνιμης ολικής ανικανότητας του.

Διαγνωστικές Εξετάσεις

Σε συμβεβλημμένα διαγνωστικά κέντρα μπορείτε να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε διαγνωστική εξέταση με μικρή ή καθόλου συμμετοχή, ανάλογα με το τι ορίζει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας.

Ιατρικές Επισκέψεις

Σε δίκτυο συμβεβλημμένων ιατρών μπορείτε να προγραμματίσετε τα ραντεβού σας με μικρό κόστος.

Όροι Χρήσης & Προσωπικά Δεδομένα

Η εταιρία μας εργάζεαται για τη συνεχή ενημέρωση της ιστοσελίδας με τους γενικούς ή ειδικούς όρους που διέπουν τις ασφαλιστικές συμβάσεις καθώς και τη γνωστοποίηση των γενικών ή ειδικών όρων, που σας παραδίδονται μαζί με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 2 παρ. 4 του Ν. 2496/1997 και διέπουν την εκάστοτε συναφθείσα ασφαλιστική σύμβαση.

Οι Όροι Χρήσης και το Έντυπο Προσυμβατικής Ενημέρωσης περιλαμβάνει πληροφορίες για την εταιρία Insurance Motors και τις υπηρεσίες αυτής, τις οποίες πρέπει να παρέχουμε ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής πριν τη σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης, βάσει του άρθρου 11 του Π.Δ. 190/2006 και της Πράξης της Τράπεζας της Ελλάδος 86/05.04.2016.

Διάβασε αναλυτικά τους όρους χρήσης εδώ.

Εφόσον χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας Πατώντας «Ενημερώθηκα και Συμφωνώ» δηλώνεις υπεύθυνα ότι έχεις λάβει γνώση των όρων χρήσης.

Με κάθε online αίτηση ασφάλισης λαμβάνετε στο e-mail σας αναλυτικά τους όρους ασφάλισης του προγράμματος που επιλέξατε.

Τι είναι η άσκηση εναντιώσης;

Ο λήπτης της ασφάλισης σε περίπτωση που για τον οποιονδήποτε λόγο δεν γνώριζε τους γενικούς και ειδικούς όρους του ασφαλιστηρίου έχει το δικαίωμα της εναντίωσης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του συμβολαίου.

Τι είναι το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Ο λήπτης της ασφάλισης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ασφαλιστηρίου.

Τι διαφορά έχει ο ασφαλισμένος με το λήπτη της ασφάλισης;

Ασφαλισμένος είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο δικαιούται να κάνει χρήση των παροχών του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Λήπτης της ασφάλισης είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που συνάπτει την ασφαλιστική σύμβαση.

Τι είναι το ποσό απαλλαγής;

Το ποσό το οποίο με βάση την ασφαλιστική σύμβαση που έχει συναφθεί υποχρεούται να καταβάλλει ο ασφαλισμένος από μόνος του σε κάθε περίπτωση κινδύνου και όπως αυτό έχει συμφωνηθεί από τη σύμβαση. Σε κάθε περίπτωση ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα σας έχει ενημερώσει πριν την κατάρτιση του συμβολαίου για το αν και πόσο είναι το ποσό απαλλαγής.

Πώς μπορώ να πληρώνω το ασφαλιστήριο μου;

Μπορείτε να πληρώνετε σε τριμηνιαία βάση, εξαμηνιαία ή ετήσια. Υπάρχουν ασφαλιστικές βεβαια που με τη χρήση πάγιας εντολής ή πιστωτικής κάρτας δίνουν τη δυνατότητα και μηνιαίων δόσεων.

Μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο μου;

Μπορείς να το ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή και να γίνει επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφάλιστρων σε περίπτωσεις που συντρέχει λόγος.(π.χ εναντίωσης, υπαναχώρησης, μεταβίβασης οχήματος κ.α)

Η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Όλα τα προσωπικά δεδομένα που λαμβάνουμε μέσω τις ιστοσελίδας μας διατηρούνται σε αρχείο ενώ ταυτόχρονα λαμβάνουμε κάθε απαραίτητο μέτρο προκειμένου να διαφυλάξουμε την τήρηση του απορρήτου των πληροφοριών αυτών. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε ότι τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για την έκδοση, ανανέωση, αλλαγή, ακύρωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων σας από εμάς και την ασφαλιστική εταιρεία που επιλέξατε κατά την online τιμολόγηση με αποκλειστικό σκοπό τη διαχείριση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου είναι νόμιμο;

Στο email σας λαμβάνεται το πρωτότυπο νόμιμο ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο περιέχει όλες τις λεπτομέρειες και τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας που επιλέξατε. Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να το τυπώσετε και  να το έχετε μαζί σας.

Πώς μπορώ να μειώσω τ' ασφάλιστρα του συμβολαίου μου;

Επωφελήσου από προνόμια και εκπτώσεις στα ασφάλιστρα σου. Ενημερώσου γι αυτά από τον προσωπικό σου ασφαλιστικό σύμβουλο της Insurance Motors.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Insurance Motors;

Είμαστε στη διάθεση σου στην οδό Λ. Βουλιαγμένης 291, Άγιος Δημήτριος, στο 210-9707047, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@insurancemotors.gr, στο Facebook https://www.facebook.com/insurancemotorsgr/ και στο Instagram : insurancemotors.gr

Γιατί να ασφαλιστώ online στην Insurance Motors;

Η Οnline επιλογή ασφάλισης στην Insurance Motors σου προσφέρει ευκολία, καθώς μπορείς να συγκρίνεις άμεσα και γρήγορα τιμή και καλύψεις, επιλέγοντας εσύ την ασφαλιστική εταιρεία που επιθυμείς, μείωνοντας χρόνο και ασφάλιστρα εκτυπώνοντας το συμβόλαιο σου από το σπίτι. Για ό,τι ψάχνεις θα το βρείς εδώ σε 1′ στις καλύτερες τιμές της αγοράς σε συνδυασμό με την άμεση και προσωπική εξυπηρέτηση εξασφαλίζεις προνόμια και περαιτέρω εκπτώσεις.

Τι πρέπει να κάνω για να συγκρίνω τιμές και να πάρω προσφορά ασφάλισης;

Στην αρχική σελίδα συμπλήρωσε Μάρκα Αυτοκινήτου, Μοντέλο, Έτος Κατασκευής και Κυβικά. Έπειτα, πατήστε Online Προσφορά Ασφάλισης. Έχεις εισέλθει στην Online Τιμολόγηση. Ακολούθησε τις οδηγίες που εμφανίζονται για να ολοκληρώσεις τη διαδικασία και να δεις τις τιμές των ασφαλιστικών για το πακέτο που έχεις επιλέξει.

Πως μαθαίνω τις καλύψεις που περιλαμβάνει το πακέτο που τελικά επέλεξα;

Στο βήμα 2 «Προσφορές» εμφανίζονται οι ασφαλιστικές, τα πακέτα και οι τιμές. Εκεί μπορείς να προσθέσεις ή αφαιρέσεις καλύψεις δημιουργώντας έτσι το πακέτο που καλύπτει τις δικές σου ανάγκες. Αφού επιλέξειςκαι προχωρήσεις σε αίτηση, η αίτηση αποστέλεται στο email σου και περιλαμβάνει αναλυτικά τις καλύψεις του πακέτου της συγκεκριμένης ασφαλιστικής.

Πότε ξεκινάει η κάλυψη μου από τη στιγμή που κάνω αίτηση ασφάλισης;

Από τη στιγμή που πληρώνονται τα ασφάλιστρα, χρειάζεται λίγος χρόνος για την ολοκήρωση της έκδοσης του συμβολαίου. Μόλις εκδοθεί, αυτόματα αρχίζει και η ισχύς του. Προς διευκόλυνση σας τα περισσότερα ασφαλιστήρια γράφουν ακριβή ημερομηνία, ώρα έναρξης και λήξης της ασφαλιστικής ισχύος.

Πώς θα πληρώσω το συμβόλαιο μου;

1. Online Πληρωμή με κάρτα μέσω του site. Πληρώστε με την κάρτα σας πιστωτική ή χρεωστική μέσω ασφαλές περιβάλλοντος της Alpha Bank.
2. Κατάθεση μέσω web banking. Προχωρήστε σε κατάθεση σε έναν από τους λογαριασμούς μας, χρησιμοποιώντας ως αιτιολογία τον αριθμό κυκλοφορίας και το ονοματεπώνυμο σας.
3. Στο γραφείο μας με μετρητά ή μέσω μηχανήματος POS.

Πώς θα παραλάβω το συμβόλαιο μου;

Με ηλεκτρονικό μήνυμα (email). Αν όμως επιθυμείς να το έχεις και σε έντυπη μορφή, μπορούμε να στο αποστείλουμε μέσω ταχυδρομείου απευθείας στο σπίτι σου ή να το παραλάβεις από το γραφείο μας.

Πώς μπορώ να ανανεώσω το ασφαλιστήριο μου;

Για να ανανεωθεί το ασφαλιστήριο σας δεν χρειάζεται καμία ενέργεια από εσάς. Πριν τη λήξη του, ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα έχει επικοινωνήσει μαζί σας για να σας υπενθυμίσει την ημερομηνία λήξης του, την τιμή της ανανέωσης καθώς και για το αν υπάρχει κάποια καλύτερη προσφορά για εσάς ή για το αν υπάρχουν ανάγκες που προέκυψαν και πρέπει να συμπεριληφθούν στην ανανέωση του συμβολαίου σας.

Με ποιο τρόπο μπορώ να έχω αντίγραφο του συμβολαίου μου σε περίπτωση που το χάσω;

Με ένα απλό τηλέφωνο στο γραφείο μας θα έχεις το συμβόλαιο σου άμεσα στο email σου.

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιο μου;

Μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγές ανά πάσα στιγμή, στέλνοντας μας ένα mail ή καλώντας μας απευθείας στο 210-9707047 και ενημερώνοντας μας για τις αλλαγές που θες να πραγματοποιήσεις.

Μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο μου;

Μπορείς να το ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή και να γίνει επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφάλιστρων σε περίπτωσεις που συντρέχει λόγος.(π.χ εναντίωσης, υπαναχώρησης, μεταβίβασης οχήματος κ.α)

Η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Όλα τα προσωπικά δεδομένα που λαμβάνουμε μέσω τις ιστοσελίδας μας διατηρούνται σε αρχείο ενώ ταυτόχρονα λαμβάνουμε κάθε απαραίτητο μέτρο προκειμένου να διαφυλάξουμε την τήρηση του απορρήτου των πληροφοριών αυτών. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε ότι τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για την έκδοση, ανανέωση, αλλαγή, ακύρωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων σας από εμάς και την ασφαλιστική εταιρεία που επιλέξατε κατά την online τιμολόγηση με αποκλειστικό σκοπό τη διαχείριση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου είναι νόμιμο;

Στο email σας λαμβάνεται το πρωτότυπο νόμιμο ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο περιέχει όλες τις λεπτομέρειες και τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας που επιλέξατε. Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να το τυπώσετε και  να το έχετε μαζί σας.

Πώς μπορώ να μειώσω τ' ασφάλιστρα του συμβολαίου μου;

Επωφελήσου από προνόμια και εκπτώσεις στα ασφάλιστρα σου. Ενημερώσου γι αυτά από τον προσωπικό σου ασφαλιστικό σύμβουλο της Insurance Motors.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Insurance Motors;

Είμαστε στη διάθεση σου στην οδό Λ. Βουλιαγμένης 291, Άγιος Δημήτριος, στο 210-9707047, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@insurancemotors.gr, στο Facebook https://www.facebook.com/insurancemotorsgr/ και στο Instagram : insurancemotors.gr

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο;

Σε περίπτωση που θες να αλλάξεις κάποια από τα προσωπικά σου στοιχεία (π.χ τηλέφωνο επικοινωνίας, διεύθυνση κλπ) επικοινώνησε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού μηνύματος και θα προβούμε εμείς σε όλες τις απαραίτητες αλλαγές στο ασφαλιστήριο σου.

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;

Επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερωθείτε για όλα τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα απο τον προσωπικό σας σύμβουλο.

Τηλέφωνο / Fax

τηλ.: 210 97.07.047
fax: 210 97.07.089

Email

info@insurancemotors.gr

}}

Ωράριο Λειτουργίας

Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 19:00

Σαββάτο 10:00 – 14:00