Συμπλήρωσε και δες όλες τις διαθέσιμες προσοφρές από τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες.

Τα πεδία με (*) είναι υποχρεωτικά.
Στοιχεία Ιδιοκτήτη
Στοιχεία Ταξί
Στοιχεία Συμβολαίου
Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης

Οδηγός Ασφάλειας Ταξί

Γιατί να ασφαλιστώ online στην Insurance Motors;

Η Οnline επιλογή ασφάλισης στην Insurance Motors σου προσφέρει ευκολία, καθώς μπορείς να συγκρίνεις άμεσα και γρήγορα τιμή και καλύψεις, επιλέγοντας εσύ την ασφαλιστική εταιρεία που επιθυμείς, μείωνοντας χρόνο και ασφάλιστρα εκτυπώνοντας το συμβόλαιο σου από το σπίτι. Για ό,τι ψάχνεις θα το βρείς εδώ σε 1′ στις καλύτερες τιμές της αγοράς σε συνδυασμό με την άμεση και προσωπική εξυπηρέτηση εξασφαλίζεις προνόμια και περαιτέρω εκπτώσεις.

Πότε ξεκινάει η κάλυψη μου από τη στιγμή που κάνω αίτηση ασφάλισης;

Από τη στιγμή που πληρώνονται τα ασφάλιστρα, χρειάζεται λίγος χρόνος για την ολοκήρωση της έκδοσης του συμβολαίου. Μόλις εκδοθεί, αυτόματα αρχίζει και η ισχύς του. Προς διευκόλυνση σας τα περισσότερα ασφαλιστήρια γράφουν ακριβή ημερομηνία, ώρα έναρξης και λήξης της ασφαλιστικής ισχύος.

Πώς θα πληρώσω το συμβόλαιο μου;

1. Online Πληρωμή με κάρτα μέσω του site. Πληρώστε με την κάρτα σας πιστωτική ή χρεωστική μέσω ασφαλές περιβάλλοντος της Alpha Bank.
2. Κατάθεση μέσω web banking. Προχωρήστε σε κατάθεση σε έναν από τους λογαριασμούς μας, χρησιμοποιώντας ως αιτιολογία τον αριθμό κυκλοφορίας και το ονοματεπώνυμο σας.
3. Στο γραφείο μας με μετρητά ή μέσω μηχανήματος POS.

Πώς θα παραλάβω το συμβόλαιο μου;

Με ηλεκτρονικό μήνυμα (email). Αν όμως επιθυμείς να το έχεις και σε έντυπη μορφή, μπορούμε να στο αποστείλουμε μέσω ταχυδρομείου απευθείας στο σπίτι σου ή να το παραλάβεις από το γραφείο μας.

Πώς μπορώ να ανανεώσω το ασφαλιστήριο μου;

Για να ανανεωθεί το ασφαλιστήριο σας δεν χρειάζεται καμία ενέργεια από εσάς. Πριν τη λήξη του, ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα έχει επικοινωνήσει μαζί σας για να σας υπενθυμίσει την ημερομηνία λήξης του, την τιμή της ανανέωσης καθώς και για το αν υπάρχει κάποια καλύτερη προσφορά για εσάς ή για το αν υπάρχουν ανάγκες που προέκυψαν και πρέπει να συμπεριληφθούν στην ανανέωση του συμβολαίου σας.

Με ποιο τρόπο μπορώ να έχω αντίγραφο του συμβολαίου μου σε περίπτωση που το χάσω;

Με ένα απλό τηλέφωνο στο γραφείο μας θα έχεις το συμβόλαιο σου άμεσα στο email σου.

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιο μου;

Μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγές ανά πάσα στιγμή, στέλνοντας μας ένα mail ή καλώντας μας απευθείας στο 210-9707047 και ενημερώνοντας μας για τις αλλαγές που θες να πραγματοποιήσεις.

Μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο μου;

Μπορείς να το ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή και να γίνει επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφάλιστρων σε περίπτωσεις που συντρέχει λόγος.(π.χ εναντίωσης, υπαναχώρησης, μεταβίβασης οχήματος κ.α)

Η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Όλα τα προσωπικά δεδομένα που λαμβάνουμε μέσω τις ιστοσελίδας μας διατηρούνται σε αρχείο ενώ ταυτόχρονα λαμβάνουμε κάθε απαραίτητο μέτρο προκειμένου να διαφυλάξουμε την τήρηση του απορρήτου των πληροφοριών αυτών. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε ότι τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για την έκδοση, ανανέωση, αλλαγή, ακύρωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων σας από εμάς και την ασφαλιστική εταιρεία που επιλέξατε κατά την online τιμολόγηση με αποκλειστικό σκοπό τη διαχείριση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου είναι νόμιμο;

Στο email σας λαμβάνεται το πρωτότυπο νόμιμο ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο περιέχει όλες τις λεπτομέρειες και τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας που επιλέξατε. Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να το τυπώσετε και  να το έχετε μαζί σας.

Πώς μπορώ να μειώσω τ' ασφάλιστρα του συμβολαίου μου;

Επωφελήσου από προνόμια και εκπτώσεις στα ασφάλιστρα σου. Ενημερώσου γι αυτά από τον προσωπικό σου ασφαλιστικό σύμβουλο της Insurance Motors.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Insurance Motors;

Είμαστε στη διάθεση σου στην οδό Λ. Βουλιαγμένης 291, Άγιος Δημήτριος, στο 210-9707047, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@insurancemotors.gr, στο Facebook https://www.facebook.com/insurancemotorsgr/ και στο Instagram : insurancemotors.gr

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο;

Σε περίπτωση που θες να αλλάξεις κάποια από τα προσωπικά σου στοιχεία (π.χ τηλέφωνο επικοινωνίας, διεύθυνση κλπ) επικοινώνησε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού μηνύματος και θα προβούμε εμείς σε όλες τις απαραίτητες αλλαγές στο ασφαλιστήριο σου.

Τι χρειάζεται για να ασφαλίσω το ταξί μου;

Τα έγγραφα τα οποία είναι απαραίτητα για την έκδοση ασφαλιστηρίου σε ταξί είναι τα ίδια με του αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, δηλαδή άδεια κυκλοφορίας, δίπλωμα,  συν την ειδική άδεια του οδηγού που είναι απαραίτητη για το ταξί.

Ποιες είναι οι βασικές καλύψεις και ποιες οι προαιρετικές;

Βασικές καλύψεις είναι αυτές που με βάση το νόμο πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχουν στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο κάθε οχήματος που βρίσκεται σε κίνηση και περιλαμβάνει: Αστική Ευθύνη για Σωματικές Βλάβες και Υλικές Ζημιές, Φροντίδα Ατυχήματος, Υλικές Ζημιές από ανασφάλιστο όχημα Ρυμούλκηση Οχήματος.

Προαιρετικές καλύψεις είναι όλες αυτές που μπορείς να προσθέσεις στο συμβόλαιο σου κατά τη κρίση σου και τις ανάγκες σου.Τέτοιες καλύψεις είναι η Νομική Προστασία, η Ολική & Μερική Κλοπή, τα Φυσικά Φαινόμενα, οι Τρομοκρατικές Ενέργειες, η Θραύση Κρυστάλλων, το Προσωπικό Ατύχημα του Οδηγού και τέλος η Οδική Βοήθεια.

Αναλυτική περιγραφή για το τι ακριβώς περιλαμβάνει η κάθε κάλυψη ξεχωριστά θα βρείτε στη σελίδα των ασφαλιστικών προγραμμάτων πατώντας εδώ.

Τι είναι η κάλυψη της Φροντίδας Ατυχήματος;

Η Φροντίδα Ατυχήματος είναι υπηρεσία η οποία παρέχεται από την ασφαλιστική σας εταιρεία σε περίπτωση που εμπλακείται σε ατύχημα. Σε αυτή την περίπτωση καλώντας τη Φροντίδα Ατυχήματος, σας καθοδηγούν μέσω τηλεφώνου για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε, ενώ αναλαμβάνουν και τη μεταφορά του οχήματος σας, σε περίπτωση που δεν μπορεί να μετακινηθεί, στο πλησιέστερο συνεργείο, χωρίς επιπλέον έξοδα.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

– Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τραυματισμός και η υπαιτιότητα γίνεται αποδεκτή από τους εμπλεκόμενους τότε πρέπει να καλέσετε την φροντίδα ατυχήματος.

– Σε περίπτωση που κανένας δεν αποδέχεται την υπαιτιότητα τότε πρέπει εκτός από τη φροντίδα ατυχήματος το συμβάν να καταγραφεί και από την τροχαία, ενώ η ίδια διαδικασία ακολουθείται όταν υπάρχει τραυματισμός.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση σύγκρουσης με ανασφάλιστο όχημα;

Σε περίπτωση σύγκρουσης με ανασφάλιστο όχημα μπορείτε να αποζημιωθείτε έως το ποσό που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, από τη δική σας ασφαλιστική εταιρεία μέσω της κάλυψης «Υλικές Ζημιές από Ανασφάλιστο Όχημα». Για να ισχύσει η κάλυψη αυτή θα πρέπει το συμβάν να καταγραφεί από την τροχαία, η οποία θα διαπιστώσει αν το άλλο όχημα στερείται ασφάλισης ενώ θα πρέπει να έχετε καλέσει και τη φροντίδα ατυχήματος.

Που και πότε με καλύπτει η Οδική Βοήθεια;

Η Οδική Βοήθεια αποτελεί προαιρετική κάλυψη στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αλλά είναι εξαιρετικά χρήσιμη, καθώς καλύπτει το ασφαλιζόμενο όχημα όχι μόνο σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος όπως η Φροντίδα, αλλά και σε περίπτωση μηχανικής βλάβης. Η Οδική Βοήθεια μπορεί να ενεργοποιηθεί εντός ολόκληρης της ελληνικής επικράτειας και σε όλες τις χώρες της ηπειρωτικής Ευρώπης. Για εξαιρέσεις κάποιων χωρών πρέπει να συμβουλευτείτε τους όρους ασφάλισης.

Ποια η διαφορά της φροντίδας ατυχήματος από τη ρυμούλκηση οχήματος;

Η ρυμούλκηση του οχήματος σας είναι η μεταφορά του σε περίπτωση που δεν μπορεί να λειτουργήσει ύστερα απο τροχαίο ατύχημα. Η διαδικασία της ρυμούλκησης είναι μια υπηρεσία η οποία οργανώνεται από την φροντίδα ατυχήματος.

Τι ισχύει για τα πρόστιμα των ανασφάλιστων οχημάτων;

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία τα πρόστιμα που ισχύουν για τα ανασφάλιστα οχήματα είναι τα εξής:

100 ευρώ για τα δίτροχα κάτω από 250cc

150 ευρώ για όλα τα υπόλοιπα δίτροχα

200 ευρώ για ΙΧ κάτω από 1.000cc και

250 ευρώ για τα υπόλοιπα ΙΧ.

Να υπενθυμίσουμε πως αν το όχημα σας βρίσκεται στη λίστα των ανασφάλιστων και έχει εκδοθεί πρόστιμο δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε ασφάλιση αυτού αν πρώτα δεν γίνει η αποπληρωμή του προστίμου.

Πώς υπολογίζεται η ασφαλιζόμενη αξία του οχήματος μου;

Η ασφαλιζόμενη αξία του οχήματος αντιστοιχεί στην κατά την κατάρτιση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, τρέχουσα εμπορική αξία αυτού.

Πώς θα μάθω τα συνεργαζόμενα συνεργεία για θραύση και ζημιές από τροχαίο ατύχημα;

Οι ασφαλιστικές εταιρείες συνήθως συνεργάζονται με ένα δίκτυο αξιόπιστων συνεργείων στα οποία θα μπορείτε να επισκευάσετε όποια ζημιά προκλήθηκε στο όχημα σας μετα απο ατύχημα. Για να μάθετε τα συνεργαζόμενα συνεργεία μπορείτε να απευθυνθείτε στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο ή να επισκεφθείτε τη σελίδα της ασφαλιστικής σας στην οποία αναφέρονται όλα τα συνεργαζόμενα συνεργεία.

Σε περίπτωση ζημιάς δικαιούμαι όχημα αντικατάστασης;

Αν αυτό προβλέπεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας τότε δικαιούστε. Σε διαφορετική περίπτωση όχι.

Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσης μου;

Σε περίπτωση αποζημίωσης πρέπει να συμπληρωθούν και να αποσταλλούν στην εταιρεία τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έκδοση της αποζημίωσης. Όλη αυτή η διαδικασία την αναλαμβάνει ο προσωπικός σου σύμβουλος του Insurance Motors, εφόσον μας ενημερώσετε για το συμβάν.

Τι πρέπει να κάνω με την ασφάλεια σε περίπτωση πώλησης ή μεταβίβασης του οχήματος μου;

Σε περίπτωση που το όχημα αλλάξει ιδιοκτήτη (ο οποίος αναφέρεται στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος) τότε πρέπει να ενημερώσετε άμεσα τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο προκειμένου να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διακοπή της ασφάλισης. Στην περίπτωση διακοπής θα γίνει και επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφαλίστρων.

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός;

Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι η υπηρεσία που αποζημιώνεται ο ασφαλισμένος από την δική του ασφαλιστική εταιρία σε περίπτωση που εμπλακεί σε ατύχημα και δεν είναι υπαίτιος γι΄ αυτό. Στην υπηρεσία αυτή συμμετέχουν οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες.

Οι προϋποθέσεις στην ένταξη του φιλικού είναι οι εξής : Οι ασφαλιστικές εταιρείες και των δύο οχημάτων να συμμετέχουν στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής.

Η αποζημίωση για υλικές ζημιές να μην υπερβαίνει τις 6.500 ευρώ ανά ατύχημα. Η αποζημίωση για τυχόν σωματικές βλάβες να μην υπερβαίνει τις 30.000 ευρώ για κάθε ατύχημα συνολικά και με ανώτατο όριο ανά ζημιωθέν πρόσωπο τα 12.000 ευρώ.

Οι Εταιρίες που συμμετέχουν στον Φιλικό Διακανονισμό είναι:

AIG EUROPE LIMITED, ALLIANZ ΕΛΛΑΣ , AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, PRIME INSURANCE, EFG EUROLIFE, ERGO, GENERALLI HELLAS, GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ, INTERAMERICAN, INTERASCO, INTERLIFE, PERSONAL INSURANCE, NP INSURANCE, ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΔΥΝΑΜΙΣ, ΕΘΝΙΚΗ, ΜΙΝΕΤΤΑ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ, ΕΥΡΩΠΗ, ΟΡΙΖΩΝ, ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ, ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ.

Τι είναι το έντυπο φιλικής δήλωσης ατυχήματος;

Το έντυπο φιλικής δήλωσης τροχαίου ατυχήματος συμπληρώνεται στην περίπτωση που τουλάχιστον ένας εμπλεκόμενος αποδέχεται την υπαιτιότητα. Το έντυπο αυτό περιλαμβάνει την αναλυτική περιγραφή του συμβάντος και κατατίθεται στην ασφαλιστική εταιρεία υπογεγραμμένο από όλους τους εμπλεκόμενους, χωρίς όμως να υποκαθιστά τη δήλωση ατυχήματος. Σημαντικό είναι να σημειωθεί πως μετά τη συμπλήρωση και υπογραφή του δεν μπορεί να τροποποιηθεί.

Τι είναι και πότε χρειάζεται η πράσινη κάρτα;

Όλες οι ασφαλιστικές υπηρεσίες παρέχουν δωρεάν την Πράσινη Κάρτα η οποία καλύπτει μόνο την αστική ευθύνη προς τρίτους για ταξίδια προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και για χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Χρησιμεύει ως διεθνώς απόδειξη ασφάλισης και διευκολύνει τις διαδικασίες σε περίπτωση αποζημίωσης από ατύχημα.

Τι είναι το Επασφάλιστρο;

Επασφάλιστρο είναι η επιβάρυνση στο σύνολο των ασφαλίστρων με ένα επιπλέον ποσό εφόσον το ασφαλιζόμενο όχημα οδηγείται από οδηγό που δεν έχει συμπληρώσει το 23 ο έτος της ηλικίας του ή έχει συμπληρώσει το 75 ο έτος της ηλικίας του.

Τι είναι το Bonus Malus;

Οι ασφαλιστικές εταιρίες μέσω του συστήματος BONUS MALUS για να επιβραβεύουν τους οδηγούς που δεν κάνουν ζημιά κάνουν κάποιες εκπτώσεις στ΄ ασφάλιστρα και αντίστοιχα επιβαρύνουν τους οδηγούς που κάνουν συνέχεια ζημιές.

Οι κατηγορίες είναι από το 10 προς το 1. Το χαμηλότερο bonus malus που υπάρχει είναι το 1 που σημαίνει ότι δεν έχεις κάνει κάποια ζημιά. Το bonus malus δεν αυξάνεται αν υπάρχει στο συμβόλαιο η κάλυψη «προστασία bonus malus» οπότε ουσιαστικά προστατεύεται η έκπτωση που έχετε λόγω μη ζημιάς.

Τι είναι το Βασικό Πακέτο Ασφάλισης;

Είναι το πακέτο ασφάλισης που όλα τα οχήματα σε κίνηση υποχρεούνται να έχουν. Περιλαμβάνει την υποχρεωτική από τον νόμο κάλυψη της αστικής ευθύνης, φροντίδα ατυχήματος, ρυμούλκηση οχήματος σε περίπτωση αδυναμίας κίνησης του & υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα.

 

Τι είναι το πακέτο ασφάλισης Πυρός/Κλοπής;

Αποτελεί πακέτο προαιρετικών καλύψεων και παρέχει πρόσθετη ασφάλεια σε περίπτωση κλοπής ή πυρκαγιάς του οχήματος σας.

Σε τι με καλύπτει η κάλυψη Αστική Ευθύνη για Σωματικές Βλάβες;

Σε περίπτωση που χτυπήσετε κάποιον τρίτο με το όχημα σας και του προκαλέσετε σωματικές βλάβες, η κάλυψη αυτή προσφέρει την αποζημίωση του ζημιωθέντα έως το ποσό των 1.220.000 ευρώ ποσό που το ορίζει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.

Σε τι με καλύπτει η κάλυψη Αστική Ευθύνη για Υλικές Ζημιές;

Σε περίπτωση που χτυπήσετε κάποιον τρίτο με το όχημα σας και του προκαλέσετε υλικές ζημιές, η κάλυψη αυτή προσφέρει την αποζημίωση του ζημιωθέντα έως το ποσό των 1.220.000 ευρώ ποσό που το ορίζει η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.

Σε τι με καλύπτει η κάλυψη Υλικές Ζημιές από ανασφάλιστο όχημα;

Σε περίπτωση που εμπλακείτε σε τροχαίο ατύχημα και ο υπαίτιος είναι οδηγός ανασφάλιστου, δικαιούστε να αποζημιωθείτε από τη δική σας ασφαλιστική εταιρεία.

Σε τι με καλύπτει η κάλυψη Φροντίδα Ατυχήματος;

Σε περίπτωση ατυχήματος με την κάλυψη της φροντίδας σας καθοδηγούν μέσω τηλεφώνου για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσετε ενώ καλύπτει και τη μεταφορά του οχήματος στο πλησιέστερο συνεργείο χωρίς επιπλέον έξοδα.

Σε τι με καλύπτει η κάλυψη Ρυμούλκηση Οχήματος;

Αν σας συμβεί τροχαίο ατύχημα και το όχημα δεν μπορεί να κινηθεί τότε η ασφαλιστική σας εταιρεία αναλαμβάνει τη ρυμούλκηση του οχήματος σας, στο πλησιέστερο συνεργείο της επιλογής σας.

Σε τι με καλύπτει η κάλυψη Νομική Προστασία;

Είναι κάλυψη προαιρετική- αν και κάποιες ασφαλιστικές την έχουν εντάξει στο βασικό πακέτο ασφάλισης με μεγάλη σημασία. Συμπεριλαμβάνοντας αυτή την κάλυψη στο συμβόλαιο σας, η ασφαλιστική σας εταιρεία δύναται να διεκδικήσει για εσάς όλες τις νόμιμες αξιώσεις (για ποσά άνω των 400 ευρώ) είτε εξωδίκως είτε ενδίκως αναλαμβάνοντας και την ποινική σας υπεράσπιση.

Σε τι με καλύπτει η κάλυψη Θραύση Κρυστάλλων;

Καλύπτονται όλες οι γυάλινες επιφάνειες του αυτοκινήτου- παρμπριζ, ηλιοροφές και πλαϊνά παράθυρα. Η ασφαλιστική σας αναλαμβάνει σε συνεργασία με εξειδικευμένα συνεργεία να αποκαταστήσει κάθε φθορά που μπορεί να προκληθεί σε αυτές τις επιφάνειες.

Σε τι με καλύπτει η κάλυψη Προσωπικό Ατύχημα Οδηγού;

Σε αντίθεση με την αστική ευθύνη προς τρίτους, η κάλυψη αυτή σας προφυλάσσει από κάθε προσωπικό ατύχημα για συγκεκριμένο ασφαλιζόμενο ποσό.

Σε τι με καλύπτει η κάλυψη Ολική και Μερική Κλοπή;

Σε περίπτωση ολικής κλοπής και εφόσον έχει δηλωθεί στις αρμόδιες αρχές και δεν έχει βρεθεί εντός 90 ημερών, η ασφαλιστική εταιρεία σας αποζημιώνει βάσει της τρέχουσας αντικειμενικής αξίας. Σε περίπτωση μερικής κλοπής καλύπτονται μόνο τα τμήματα του αυτοκινήτου που είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία του αυτοκινήτου.

Σε τι με καλύπτει η κάλυψη Τρομοκρατικές Ενέργειες & Πυρός;

Η κάλυψη αυτή παρέχεται συνδυαστικά με την ολική και μερική κλοπή και σας προφυλάσσει για ζημιές που μπορεί να προκληθούν στο αυτοκίνητο σας από τρομοκρατικές ενέργειες, πυρκαγιά ή έκρηξη.

Σε τι με καλύπτει η κάλυψη Καιρικά & Φυσικά Φαινόμενα;

Η κάλυψη αυτή προφυλάσσει από ζημιές που θα προξενηθούν στο όχημα σας από καιρικά φαινόμενα, όπως χαλάζι, πλημμύρα, σεισμό.

Όροι Χρήσης & Προσωπικά Δεδομένα

Η εταιρία μας εργάζεαται για τη συνεχή ενημέρωση της ιστοσελίδας με τους γενικούς ή ειδικούς όρους που διέπουν τις ασφαλιστικές συμβάσεις καθώς και τη γνωστοποίηση των γενικών ή ειδικών όρων, που σας παραδίδονται μαζί με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 2 παρ. 4 του Ν. 2496/1997 και διέπουν την εκάστοτε συναφθείσα ασφαλιστική σύμβαση.

Οι Όροι Χρήσης και το Έντυπο Προσυμβατικής Ενημέρωσης περιλαμβάνει πληροφορίες για την εταιρία Insurance Motors και τις υπηρεσίες αυτής, τις οποίες πρέπει να παρέχουμε ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής πριν τη σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης, βάσει του άρθρου 11 του Π.Δ. 190/2006 και της Πράξης της Τράπεζας της Ελλάδος 86/05.04.2016.

 

Διάβασε αναλυτικά τους όρους χρήσης εδώ.

 

Δείτε το Έντυπο Προσυμβατικής Ενημέρωσης εδώ.

 

Εφόσον χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας Πατώντας «Ενημερώθηκα και Συμφωνώ» δηλώνεις υπεύθυνα ότι έχεις λάβει γνώση των όρων χρήσης.

Με κάθε online αίτηση ασφάλισης λαμβάνετε στο e-mail σας αναλυτικά τους όρους ασφάλισης του προγράμματος που επιλέξατε.

Τι είναι η άσκηση εναντιώσης;

Ο λήπτης της ασφάλισης σε περίπτωση που για τον οποιονδήποτε λόγο δεν γνώριζε τους γενικούς και ειδικούς όρους του ασφαλιστηρίου έχει το δικαίωμα της εναντίωσης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του συμβολαίου.

Τι είναι το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Ο λήπτης της ασφάλισης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ασφαλιστηρίου.

Τι διαφορά έχει ο ασφαλισμένος με το λήπτη της ασφάλισης;

Ασφαλισμένος είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο δικαιούται να κάνει χρήση των παροχών του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Λήπτης της ασφάλισης είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που συνάπτει την ασφαλιστική σύμβαση.

Τι είναι το ποσό απαλλαγής;

Το ποσό το οποίο με βάση την ασφαλιστική σύμβαση που έχει συναφθεί υποχρεούται να καταβάλλει ο ασφαλισμένος από μόνος του σε κάθε περίπτωση κινδύνου και όπως αυτό έχει συμφωνηθεί από τη σύμβαση. Σε κάθε περίπτωση ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα σας έχει ενημερώσει πριν την κατάρτιση του συμβολαίου για το αν και πόσο είναι το ποσό απαλλαγής.

Πώς μπορώ να πληρώνω το ασφαλιστήριο μου;

Μπορείτε να πληρώνετε σε τριμηνιαία βάση, εξαμηνιαία ή ετήσια. Υπάρχουν ασφαλιστικές βεβαια που με τη χρήση πάγιας εντολής ή πιστωτικής κάρτας δίνουν τη δυνατότητα και μηνιαίων δόσεων.

Μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο μου;

Μπορείς να το ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή και να γίνει επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφάλιστρων σε περίπτωσεις που συντρέχει λόγος.(π.χ εναντίωσης, υπαναχώρησης, μεταβίβασης οχήματος κ.α)

Η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Όλα τα προσωπικά δεδομένα που λαμβάνουμε μέσω τις ιστοσελίδας μας διατηρούνται σε αρχείο ενώ ταυτόχρονα λαμβάνουμε κάθε απαραίτητο μέτρο προκειμένου να διαφυλάξουμε την τήρηση του απορρήτου των πληροφοριών αυτών. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε ότι τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για την έκδοση, ανανέωση, αλλαγή, ακύρωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων σας από εμάς και την ασφαλιστική εταιρεία που επιλέξατε κατά την online τιμολόγηση με αποκλειστικό σκοπό τη διαχείριση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου είναι νόμιμο;

Στο email σας λαμβάνεται το πρωτότυπο νόμιμο ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο περιέχει όλες τις λεπτομέρειες και τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας που επιλέξατε. Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να το τυπώσετε και  να το έχετε μαζί σας.

Πώς μπορώ να μειώσω τ' ασφάλιστρα του συμβολαίου μου;

Επωφελήσου από προνόμια και εκπτώσεις στα ασφάλιστρα σου. Ενημερώσου γι αυτά από τον προσωπικό σου ασφαλιστικό σύμβουλο της Insurance Motors.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Insurance Motors;

Είμαστε στη διάθεση σου στην οδό Λ. Βουλιαγμένης 291, Άγιος Δημήτριος, στο 210-9707047, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@insurancemotors.gr, στο Facebook https://www.facebook.com/insurancemotorsgr/ και στο Instagram : insurancemotors.gr

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;

Επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερωθείτε για όλα τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα απο τον προσωπικό σας σύμβουλο.

Τηλέφωνο / Fax

τηλ.: 210 97.07.047
fax: 210 97.07.089

Email

info@insurancemotors.gr

}}

Ωράριο Λειτουργίας

Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 19:00

Σαββάτο 10:00 – 14:00

01.
ΕΓΚΥΡΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΙΜΩΝ
02.
ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
03.
ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ