Πλήρης σύγκριση της αγοράς ώστε να βρεις την καλύτερη τιμή
Σύγκρινε δωρεάν τις καλύτερες προσφορές για το αυτοκίνητο σου. Μπορείς να δεις αναλυτικά τι σου προσφέρει η κάθε εταιρεία και πόσα χρήματα θα εξοικονομήσεις!
Διάλεξε την ασφάλεια που σου ταιριάζει στη χαμηλότερη τιμή
Επίλεξε προσεκτικά τις καλύψεις που θες να συμπεριλάβεις στην ασφάλεια σου ανάλογα με τις ανάγκες σου.
Επιλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί για την Αγορά σας
Αγόρασε την ασφάλεια που σου ταιριάζει και θα λάβεις το ασφαλιστήριο στο email σου εύκολα, γρήγορα και online!

Εδώ θα βρεις την καλύτερη ασφάλεια

Τα πεδία με (*) είναι υποχρεωτικά.
Στοιχεία Ιδιοκτήτη
Στοιχεία Σκάφους
Στοιχεία Συμβολαίου
ΝαιΌχι
Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης
01.
ΕΓΚΥΡΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΙΜΩΝ
02.
ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
03.
ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ

Γιατί να ασφαλιστώ online;

Η Οnline επιλογή ασφάλισης στην Insurance Motors σου προσφέρει ευκολία, καθώς μπορείς να συγκρίνεις άμεσα και γρήγορα τιμή και καλύψεις, επιλέγοντας εσύ την ασφαλιστική εταιρεία που επιθυμείς, μείωνοντας χρόνο και ασφάλιστρα εκτυπώνοντας το συμβόλαιο σου από το σπίτι. Για ό,τι ψάχνεις θα το βρείς εδώ σε 1′ στις καλύτερες τιμές της αγοράς σε συνδυασμό με την άμεση και προσωπική εξυπηρέτηση εξασφαλίζεις προνόμια και περαιτέρω εκπτώσεις.

Πότε ξεκινάει η κάλυψη μου από τη στιγμή που κάνω αίτηση ασφάλισης;

Από τη στιγμή που πληρώνονται τα ασφάλιστρα, χρειάζεται λίγος χρόνος για την ολοκήρωση της έκδοσης του συμβολαίου. Μόλις εκδοθεί, αυτόματα αρχίζει και η ισχύς του. Προς διευκόλυνση σας τα περισσότερα ασφαλιστήρια γράφουν ακριβή ημερομηνία, ώρα έναρξης και λήξης της ασφαλιστικής ισχύος.

Πώς θα πληρώσω το συμβόλαιο μου;

1. Online Πληρωμή με κάρτα μέσω του site. Πληρώστε με την κάρτα σας πιστωτική ή χρεωστική μέσω ασφαλές περιβάλλοντος της Alpha Bank.
2. Κατάθεση μέσω web banking. Προχωρήστε σε κατάθεση σε έναν από τους λογαριασμούς μας, χρησιμοποιώντας ως αιτιολογία τον αριθμό κυκλοφορίας και το ονοματεπώνυμο σας.
3. Στο γραφείο μας με μετρητά ή μέσω μηχανήματος POS.

Πώς θα παραλάβω το ασφαλιστήριο μου;

Με ηλεκτρονικό μήνυμα (email). Αν όμως επιθυμείς να το έχεις και σε έντυπη μορφή, μπορούμε να στο αποστείλουμε μέσω ταχυδρομείου απευθείας στο σπίτι σου ή να το παραλάβεις από το γραφείο μας.

Πώς μπορώ να ανανεώσω το ασφαλιστήριο μου;

Για να ανανεωθεί το ασφαλιστήριο σας δεν χρειάζεται καμία ενέργεια από εσάς. Πριν τη λήξη του, ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα έχει επικοινωνήσει μαζί σας για να σας υπενθυμίσει την ημερομηνία λήξης του, την τιμή της ανανέωσης καθώς και για το αν υπάρχει κάποια καλύτερη προσφορά για εσάς ή για το αν υπάρχουν ανάγκες που προέκυψαν και πρέπει να συμπεριληφθούν στην ανανέωση του συμβολαίου σας.

Με ποιο τρόπο μπορώ να έχω αντίγραφο του συμβολαίου μου σε περίπτωση που το χάσω;

Με ένα απλό τηλέφωνο στο γραφείο μας θα έχεις το συμβόλαιο σου άμεσα στο email σου.

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιο μου;

Μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγές ανά πάσα στιγμή, στέλνοντας μας ένα mail ή καλώντας μας απευθείας στο 210-9707047 και ενημερώνοντας μας για τις αλλαγές που θες να πραγματοποιήσεις.

Μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο μου;

Μπορείς να το ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή και να γίνει επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφάλιστρων σε περίπτωσεις που συντρέχει λόγος.(π.χ εναντίωσης, υπαναχώρησης, μεταβίβασης οχήματος κ.α)

Η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Όλα τα προσωπικά δεδομένα που λαμβάνουμε μέσω τις ιστοσελίδας μας διατηρούνται σε αρχείο ενώ ταυτόχρονα λαμβάνουμε κάθε απαραίτητο μέτρο προκειμένου να διαφυλάξουμε την τήρηση του απορρήτου των πληροφοριών αυτών. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε ότι τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για την έκδοση, ανανέωση, αλλαγή, ακύρωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων σας από εμάς και την ασφαλιστική εταιρεία που επιλέξατε κατά την online τιμολόγηση με αποκλειστικό σκοπό τη διαχείριση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου είναι νόμιμο;

Στο email σας λαμβάνεται το πρωτότυπο νόμιμο ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο περιέχει όλες τις λεπτομέρειες και τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας που επιλέξατε. Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να το τυπώσετε και  να το έχετε μαζί σας.

Πώς μπορώ να μειώσω τ' ασφάλιστρα του συμβολαίου μου;

Επωφελήσου από προνόμια και εκπτώσεις στα ασφάλιστρα σου. Ενημερώσου γι αυτά από τον προσωπικό σου ασφαλιστικό σύμβουλο της Insurance Motors.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Insurance Motors;

Είμαστε στη διάθεση σου στην οδό Λ. Βουλιαγμένης 291, Άγιος Δημήτριος, στο 210-9707047, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@insurancemotors.gr, στο Facebook https://www.facebook.com/insurancemotorsgr/ και στο Instagram : insurancemotors.gr

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο;

Σε περίπτωση που θες να αλλάξεις κάποια από τα προσωπικά σου στοιχεία (π.χ τηλέφωνο επικοινωνίας, διεύθυνση κλπ) επικοινώνησε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού μηνύματος και θα προβούμε εμείς σε όλες τις απαραίτητες αλλαγές στο ασφαλιστήριο σου.

Γιατί να ασφαλίσω το σκάφος μου;

Με βάση τη νομοθεσία κάθε σκάφος (είτε μηχανοκίνητο είτε μη μηχανοκίνητο) είναι υπόχρεο σε ασφάλιση αστικής ευθύνης.

Τι είδους σκάφη μπορώ να ασφαλίσω;

α. Μηχανοκίνητα σκάφη αναψυχής
β. Μη μηχανοκίνητα σκάφη αναψυχής

Τι χρειάζεται για να ασφαλίσω το όχημα μου;

Για να εκδοθεί ασφαλιστήριο συμβόλαιο με το βασικό πακέτο καλύψεων απαραίτητα χρειάζεται η άδεια κυκλοφορίας και το δίπλωμα του οδηγού.  Αν υπάρχει προηγούμενο ασφαλιστήριο χρήσιμο είναι να προσκομιστεί και αυτό.

Σε περίπτωση που το όχημα είναι καινούργιο θα χρειαστεί και το παραστατικό της αγοράς του.

Αν επιθυμείτε να εντάξετε στο ασφαλιστήριο σας τις καλύψεις της θραύσης και της κλοπής, εάν αυτές δεν υπάρχουν στο προηγούμενο ασφαλιστήριο τότε θα πρέπει να γίνει έλεγχος από τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο και να εκδοθούν φωτογραφίες του οχήματος. Στις περιπτώσεις αυτών των καλύψεων μη διστάσετε να μας συμβουλευτείτε.

Ποιες είναι οι βασικές καλύψεις και ποιες οι προαιρετικές;

Βασικές καλύψεις:

-Αστική Ευθύνη για Σωματικές Βλάβες

-Αστική Ευθύνη για Υλικές Ζημιές

-Υλικές Ζημιές από ανασφάλιστο όχημα

-Φροντίδα Ατυχήματος

-Ρυμούλκηση Οχήματος

Προαιρετικές Καλύψεις:

-Νομική Προστασία

-Κλοπή Ολική & Μερική

-Φυσικά Φαινόμενα

-Τρομοκρατικές ενέργειες

-Κακόβουλες ενέργειες

-Οδική Βοήθεια

-Θραύση Κρυστάλλων

-Προσωπικό Ατύχημα Οδηγού

-Μικτή Ασφάλιση (Ίδιες Ζημιές)

Αναλυτική περιγραφή όλων των παραπάνω καλύψεων θα βρείτε στη σελίδα των ασφαλιστικών προγραμμάτων πατώντας εδώ.

Τι είναι η κάλυψη της Φροντίδας Ατυχήματος;

Σε περίπτωση ατυχήματος με την κάλυψη της φροντίδας σας καθοδηγούν μέσω τηλεφώνου για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσετε ενώ καλύπτει και τη μεταφορά του οχήματος σας σε περίπτωση  που αυτό δεν λειτουργεί συνέπεια του ατυχήματος, στο πλησιέστερο συνεργείο χωρίς επιπλέον έξοδα.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τραυματισμός και η υπαιτιότητα γίνεται αποδεκτή από τους εμπλεκόμενους τότε πρέπει να καλέσετε την φροντίδα ατυχήματος. Σε περίπτωση που κανένας δεν αποδέχεται την υπαιτιότητα τότε πρέπει εκτός από τη φροντίδα ατυχήματος το συμβάν να καταγραφεί και από την τροχαία. Το ίδιο πρέπει να συμβεί και σε περίπτωση τραυματισμού δηλαδή να λάβει γνώση και η τροχαία αλλά και η φροντίδα ατυχήματος.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση σύγκρουσης με ανασφάλιστο όχημα;

Σε περίπτωση σύγκρουσης με ανασφάλιστο όχημα μπορείτε να αποζημιωθείτε έως το ποσό που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, από τη δική σας ασφαλιστική εταιρεία μέσω της κάλυψης «Υλικές Ζημιές από Ανασφάλιστο Όχημα». Για να ισχύσει η κάλυψη αυτή θα πρέπει το συμβάν να καταγραφεί από την τροχαία, η οποία θα διαπιστώσει αν το άλλο όχημα στερείται ασφάλισης ενώ θα πρέπει να έχετε καλέσει και τη φροντίδα ατυχήματος.

Που και πότε με καλύπτει η Οδική Βοήθεια;

Είτε λόγω μηχανικής βλάβης είτε λόγω ατυχήματος, η οδική βοήθεια αναλαμβάνει την επί τόπου επισκευή όταν αυτό είναι εφικτό ή τη ρυμούλκηση του οχήματος σας.

Ποια η διαφορά της φροντίδας ατυχήματος από τη ρυμούλκηση οχήματος;

Η ρυμούλκηση του οχήματος σας είναι η μεταφορά του σε περίπτωση που δεν μπορεί να λειτουργήσει ύστερα απο τροχαίο ατύχημα. Η διαδικασία της ρυμούλκησης είναι μια υπηρεσία η οποία οργανώνεται από την φροντίδα ατυχήματος.

Τι ισχύει για τα πρόστιμα των ανασφάλιστων οχημάτων;

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία τα πρόστιμα που ισχύουν για τα ανασφάλιστα οχήματα είναι τα εξής:

100 ευρώ για τα δίτροχα κάτω από 250cc

150 ευρώ για όλα τα υπόλοιπα δίτροχα

200 ευρώ για ΙΧ κάτω από 1.000cc και

250 ευρώ για τα υπόλοιπα ΙΧ.

Πώς υπολογίζεται η ασφαλιζόμενη αξία του οχήματος μου;

Η ασφαλιζόμενη αξία του οχήματος σας υπολογίζεται με βάση την τρέχουσα εμπορική του αξία.

Πώς θα μάθω τα συνεργαζόμενα συνεργεία για θραύση και ζημιές από τροχαίο ατύχημα;

Οι ασφαλιστικές εταιρείες συνήθως συνεργάζονται με ένα δίκτυο αξιόπιστων συνεργείων στα οποία θα μπορείτε να επισκευάσετε όποια ζημιά προκλήθηκε στο όχημα σας μετα απο ατύχημα. Για να μάθετε τα συνεργαζόμενα συνεργεία μπορείτε να απευθυνθείτε στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο ή να επισκεφθείτε τη σελίδα της ασφαλιστικής σας στην οποία αναφέρονται όλα τα συνεργαζόμενα συνεργεία.

Σε περίπτωση ζημιάς δικαιούμαι όχημα αντικατάστασης;

Αν αυτό προβλέπεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας τότε δικαιούστε. Σε διαφορετική περίπτωση όχι.

Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσης μου;

Σε περίπτωση ζημίας πρέπει να ειδοποιηθεί το ανάλογο τμήμα της ασφαλιστικής εταιρείας και αφού προσδιοριστεί ραντεβού με πραγματογνώμονα, ο οποίος θα εκτιμήσεις τις υλικές ζημιές, να συμπληρωθούν και να αποσταλλούν στην εταιρεία τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έκδοση της αποζημίωσης. Όλη αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει από το γραφείο μας εφόσον μας ενημερώσετε για το συμβάν.

Τι πρέπει να κάνω με την ασφάλεια σε περίπτωση πώλησης ή μεταβίβασης του οχήματος μου;

Σε περίπτωση που το όχημα αλλάξει ιδιοκτήτη (ο οποίος αναφέρεται στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος) τότε πρέπει να ενημερώσετε άμεσα τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο προκειμένου να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διακοπή της ασφάλισης. Στην περίπτωση διακοπής θα γίνει και επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφαλίστρων.

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός;

Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι η υπηρεσία που αποζημιώνεται ο ασφαλισμένος από την δική του ασφαλιστική εταιρία σε περίπτωση που εμπλακεί σε ατύχημα και δεν είναι υπαίτιος γι΄ αυτό. Στην υπηρεσία αυτή συμμετέχουν οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες.

Οι προϋποθέσεις στην ένταξη του φιλικού είναι οι εξής : Οι ασφαλιστικές εταιρείες και των δύο οχημάτων να συμμετέχουν στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής.

Η αποζημίωση για υλικές ζημιές να μην υπερβαίνει τις 6.500 ευρώ ανά ατύχημα. Η αποζημίωση για τυχόν σωματικές βλάβες να μην υπερβαίνει τις 30.000 ευρώ για κάθε ατύχημα συνολικά και με ανώτατο όριο ανά ζημιωθέν πρόσωπο τα 12.000 ευρώ.

Οι Εταιρίες που συμμετέχουν στον Φιλικό Διακανονισμό είναι:

AIG EUROPE LIMITED, ALLIANZ ΕΛΛΑΣ , AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, PRIME INSURANCE, EFG EUROLIFE, ERGO, GENERALLI HELLAS, GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ, INTERAMERICAN, INTERASCO, INTERLIFE, PERSONAL INSURANCE, NP INSURANCE, ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΔΥΝΑΜΙΣ, ΕΘΝΙΚΗ, ΜΙΝΕΤΤΑ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ, ΕΥΡΩΠΗ, ΟΡΙΖΩΝ, ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ, ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ.

Τι είναι το έντυπο φιλικής δήλωσης ατυχήματος;

Το έντυπο φιλικής δήλωσης τροχαίου ατυχήματος συμπληρώνεται στην περίπτωση που τουλάχιστον ένας εμπλεκόμενος αποδέχεται την υπαιτιότητα. Το έντυπο αυτό περιλαμβάνει την αναλυτική περιγραφή του συμβάντος και κατατίθεται στην ασφαλιστική εταιρεία υπογεγραμμένο από όλους τους εμπλεκόμενους, χωρίς όμως να υποκαθιστά τη δήλωση ατυχήματος.
Σημαντικό είναι να σημειωθεί πως μετά τη συμπλήρωση και υπογραφή του δεν μπορεί να τροποποιηθεί.

 

Τι είναι και πότε χρειάζεται η πράσινη κάρτα;

Όλες οι ασφαλιστικές υπηρεσίες παρέχουν δωρεάν την Πράσινη Κάρτα η οποία καλύπτει μόνο την αστική ευθύνη προς τρίτους για ταξίδια προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και για χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Χρησιμεύει ως διεθνώς απόδειξη ασφάλισης και διευκολύνει τις διαδικασίες σε περίπτωση αποζημίωσης από ατύχημα.

Τι είναι το Επασφάλιστρο;

Ο οδηγός του αυτοκινήτου είναι κάτω των 23 ετών ή το όχημα οδηγείται από άτομο που έχει δίπλωμα οδήγησης τα τελευταία 2 έτη. Επίσης όταν γίνεται χρήση ρυμουλκών δύο η τεσσάρων τροχών. Μερικές ασφαλιστικές εταιρίες έχουν επασφάλιστρο σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα λόγω επικινδυνότητας σε ατυχήματα.

Τι είναι το Bonus Malus;

Οι ασφαλιστικές εταιρίες μέσω του συστήματος BONUS MALUS για να επιβραβεύουν τους οδηγούς που δεν κάνουν ζημιά κάνουν κάποιες εκπτώσεις στ΄ ασφάλιστρα και αντίστοιχα επιβαρύνουν τους οδηγούς που κάνουν συνέχεια ζημιές.

Οι κατηγορίες είναι από το 10 προς το 1. Το χαμηλότερο bonus malus που υπάρχει είναι το 1 που σημαίνει ότι δεν έχεις κάνει κάποια ζημιά. Το bonus malus δεν αυξάνεται αν υπάρχει στο συμβόλαιο η κάλυψη «προστασία bonus malus» οπότε ουσιαστικά προστατεύεται η έκπτωση που έχετε λόγω μη ζημιάς.

Όροι Χρήσης & Προσωπικά Δεδομένα

Η εταιρία μας εργάζεαται για τη συνεχή ενημέρωση της ιστοσελίδας με τους γενικούς ή ειδικούς όρους που διέπουν τις ασφαλιστικές συμβάσεις καθώς και τη γνωστοποίηση των γενικών ή ειδικών όρων, που σας παραδίδονται μαζί με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 2 παρ. 4 του Ν. 2496/1997 και διέπουν την εκάστοτε συναφθείσα ασφαλιστική σύμβαση.

Οι Όροι Χρήσης και το Έντυπο Προσυμβατικής Ενημέρωσης περιλαμβάνει πληροφορίες για την εταιρία Insurance Motors και τις υπηρεσίες αυτής, τις οποίες πρέπει να παρέχουμε ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής πριν τη σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης, βάσει του άρθρου 11 του Π.Δ. 190/2006 και της Πράξης της Τράπεζας της Ελλάδος 86/05.04.2016.

 

Διάβασε αναλυτικά τους όρους χρήσης εδώ.

 

Δείτε το Έντυπο Προσυμβατικής Ενημέρωσης εδώ.

 

Εφόσον χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας Πατώντας «Ενημερώθηκα και Συμφωνώ» δηλώνεις υπεύθυνα ότι έχεις λάβει γνώση των όρων χρήσης.

Με κάθε online αίτηση ασφάλισης λαμβάνετε στο e-mail σας αναλυτικά τους όρους ασφάλισης του προγράμματος που επιλέξατε.

Τι είναι η άσκηση εναντιώσης;

Ο λήπτης της ασφάλισης σε περίπτωση που για τον οποιονδήποτε λόγο δεν γνώριζε τους γενικούς και ειδικούς όρους του ασφαλιστηρίου έχει το δικαίωμα της εναντίωσης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του συμβολαίου.

Τι είναι το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Ο λήπτης της ασφάλισης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ασφαλιστηρίου.

Τι διαφορά έχει ο ασφαλισμένος με το λήπτη της ασφάλισης;

Ασφαλισμένος είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο δικαιούται να κάνει χρήση των παροχών του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Λήπτης της ασφάλισης είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που συνάπτει την ασφαλιστική σύμβαση.

Τι είναι το ποσό απαλλαγής;

Το ποσό το οποίο με βάση την ασφαλιστική σύμβαση που έχει συναφθεί υποχρεούται να καταβάλλει ο ασφαλισμένος από μόνος του σε κάθε περίπτωση κινδύνου και όπως αυτό έχει συμφωνηθεί από τη σύμβαση. Σε κάθε περίπτωση ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα σας έχει ενημερώσει πριν την κατάρτιση του συμβολαίου για το αν και πόσο είναι το ποσό απαλλαγής.

Πώς μπορώ να πληρώνω το ασφαλιστήριο μου;

Μπορείτε να πληρώνετε σε τριμηνιαία βάση, εξαμηνιαία ή ετήσια. Υπάρχουν ασφαλιστικές βεβαια που με τη χρήση πάγιας εντολής ή πιστωτικής κάρτας δίνουν τη δυνατότητα και μηνιαίων δόσεων.

Μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο μου;

Μπορείς να το ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή και να γίνει επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφάλιστρων σε περίπτωσεις που συντρέχει λόγος.(π.χ εναντίωσης, υπαναχώρησης, μεταβίβασης οχήματος κ.α)

Η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Όλα τα προσωπικά δεδομένα που λαμβάνουμε μέσω τις ιστοσελίδας μας διατηρούνται σε αρχείο ενώ ταυτόχρονα λαμβάνουμε κάθε απαραίτητο μέτρο προκειμένου να διαφυλάξουμε την τήρηση του απορρήτου των πληροφοριών αυτών. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε ότι τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για την έκδοση, ανανέωση, αλλαγή, ακύρωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων σας από εμάς και την ασφαλιστική εταιρεία που επιλέξατε κατά την online τιμολόγηση με αποκλειστικό σκοπό τη διαχείριση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου είναι νόμιμο;

Στο email σας λαμβάνεται το πρωτότυπο νόμιμο ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο περιέχει όλες τις λεπτομέρειες και τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας που επιλέξατε. Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να το τυπώσετε και  να το έχετε μαζί σας.

Πώς μπορώ να μειώσω τ' ασφάλιστρα του συμβολαίου μου;

Επωφελήσου από προνόμια και εκπτώσεις στα ασφάλιστρα σου. Ενημερώσου γι αυτά από τον προσωπικό σου ασφαλιστικό σύμβουλο της Insurance Motors.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Insurance Motors;

Είμαστε στη διάθεση σου στην οδό Λ. Βουλιαγμένης 291, Άγιος Δημήτριος, στο 210-9707047, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@insurancemotors.gr, στο Facebook https://www.facebook.com/insurancemotorsgr/ και στο Instagram : insurancemotors.gr

Γιατί να ασφαλιστώ;

Το ασφαλιστήριο υγείας μπορεί να καλύψει εσένα αλλά και κάθε εξαρτώμενο μέλος (σύζυγο, τέκνο/α) σε περίπτωση που χρειαστείτε νοσηλεία ή διαγνωστικές εξετάσεις σε ιδιωτικά θεραπευτήρια.

Σε κάθε ασφαλιστήριο υγείας καλύπτονται τα χειρουργικά και νοσηλευτικά έξοδα, οι πληρωμές των θεραπόντων ιατρών και ό,τι άλλο χρειαστείτε κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας.

Σε περίπτωση που δεν νοσηλευτείτε αλλά χρειάζεται να προβείτε σε διαγνωστικές εξετάσεις εάν αυτό καλύπτεται από το ασφαλιστήριο σας μπορείτε να απευθυνθείτε στα συμβεβλημένα διαγνωστικά κέντρα από τα οποία θα εξυπηρετηθείτε. Σημαντικό είναι να γνωρίζετε και τι εξαιρέσεις περιλαμβάνει το ασφαλιστήριο σας.

 

Γιατί να προσχωρήσω σε ασφάλεια ζωής όσο ακόμα είμαι νέος;

Μπορεί όσο είμαστε νέοι να νιώθουμε δυνατοί και υγιείς αλλά όσο περνάνε τα χρόνια δεν ισχύει απαραίτητα το ίδιο. Τα ασφαλιστήρια που γίνονται από μικρή ηλικία είναι πιο οικονομικά και σας καλύπτουν για όλα τα χρόνια που διατηρείτε το συμβόλαιο σας ενώ αν ασφαλιστείτε σε μεγαλύτερη ηλικία σίγουρα τα ασφάλιστρα θα είναι περισσότερα και ίσως υπάρξουν περισσότερες εξαιρέσεις λόγω ήδη υπαρχόντων προβλημάτων υγείας.

Τι διαφορά έχει ο ασφαλισμένος από το λήπτη της ασφάλισης;

Ασφαλισμένος είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο δικαιούται να κάνει χρήση των παροχών του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Λήπτης της ασφάλισης είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που συνάπτει την ασφαλιστική σύμβαση.

Θα πρέπει να υποβληθώ σε ιατρικές εξετάσεις για να κάνω ασφάλεια υγείας;

Για να συνάψετε ένα ασφαλιστήριο υγείας πρέπει αρχικά να μας περιγράψετε με ειλικρίνεια την κατάσταση της υγείας σας έτσι ώστε να μπορούμε να σας συμβουλεύσουμε με ορθότητα και σαφήνεια. Εάν η εταιρεία κρίνει απαραίτητο από το ιατρικό ιστορικό σας να πραγματοποιήσει προασφαλιστικό έλεγχο τότε ναι ίσως χρειαστεί να υποβληθείτε σε ιατρικές εξετάσεις.

Τι διαφορά έχει το ισόβιο από ετησίως ανανεούμενο;

Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας διακρίνονται σε ισόβια και σε ετησίως ανανεωμένα.

Τα ισόβια προγράμματα έχουν το πλεονέκτημα πως η ασφαλιστική εταιρεία που το παρέχει δεν μπορεί να το καταργήσει ή να τροποποιήσει τους όρους που συμφωνήθηκαν στο αρχικό συμβόλαιο.

Αντίθετα με τα ετησίως ανανεωνόμενα που η ασφαλιστική διατηρεί το δικαίωμα της να καταργήσει το συμβόλαιο ή να τροποποιήσει τους όρους.

Το πλεονέκτημα των ετησίως ανανεωνόμενων είναι ότι προσφέρουν χαμηλότερα ασφάλιστρα από τα ισόβια προγράμματα.

Οι διαγνωστικές εξετάσεις συμπεριλαμβάνονται στο νοσοκομειακό πακέτο ασφάλισης;

Το πακέτο των διαγνωστικών εξετάσεων μπορεί να συμπεριλαμβάνεται στο νοσοκομειακό πακέτο αλλά μπορεί να είναι και ανεξάρτητο.

Πως μπορώ να μάθω τα συμβεβλημένα νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα με την ασφαλιστική μου;

Στους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας που θα σας χορηγηθούν αναγράφονται όλα τα συμβεβλημένα ιδιωτικά νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα τα οποία μπορείτε να επισκεφθείτε.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που απαιτείται η επίσκεψη ή εισαγωγή μου σε νοσοκομείο;

Ο ασφαλιζόμενος είναι υποχρεωμένος να ειδοποιήσει, παίρνοντας τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο, την ασφαλιστική εταιρεία για την εισαγωγή του πριν αυτή πραγματοποιηθεί.

Σε περίπτωση που δεν μπορέσει αυτό να υλοποιηθεί, η ασφαλιστική εταιρεία πάλι πρέπει να ειδοποιηθεί όμως ο ασφαλιζόμενος υποχρεούται να εξοφλήσει το νοσηλευτικό ίδρυμα με ίδια μέσα και έπειτα να υποβάλλει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην εταιρεία για να αποζημιωθεί αναλόγως.

Η παραπάνω διαδικασία δεν ισχύει σε περίπτωση επειγόντως περιστατικού αλλά και πάλι η ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να ενημερωθεί πριν την έξοδο του ασφαλισμένου από το νοσηλευτικό ίδρυμα.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να μας συμβουλευτείτε.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χάσω την ασφαλιστική κάρτα υγείας μου;

Πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα για να αντικατασταθεί εγκαίρως.

Ποια η διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση νοσηλείας;

Η διαδικασία αποζημίωσης διαφέρει από ασφαλιστική σε ασφαλιστική και από νοσοκομείο σε νοσοκομείο. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε εγκαίρως για τον τρόπο με τον οποίο θα λάβετε την αποζημίωση ενώ όλη τη διαδικασία για την έκδοση της την αναλαμβάνουμε εμείς.

Τι είναι το εξαρτώμενο μέλος;

Ο/Η νόμιμος σύζυγος του ασφαλισμένου καθώς και κάθε τέκνο έως 18 ετών.

Τι σημαίνει ποσό απαλλαγής;

Το ποσό το οποίο με βάση την ασφαλιστική σύμβαση που έχει συναφθεί υποχρεούται να καταβάλλει ο ασφαλισμένος από μόνος του.

Τι είναι το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Ο λήπτης της ασφάλισης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ασφαλιστηρίου.

Τι είναι η άσκηση εναντίωσης;

Ο λήπτης της ασφάλισης σε περίπτωση που για τον οποιονδήποτε λόγο δεν γνώριζε τους γενικούς και ειδικούς όρους του ασφαλιστηρίου έχει το δικαίωμα της εναντίωσης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του συμβολαίου.

Γιατί να ασφαλίσω το σπίτι μου;

Το σπίτι σας αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα κομμάτια της περιουσιακής σας κατάστασης. Για να το προστατεύσεις ασφάλισε το σε ένα πρόγραμμα που θα καλύπτει όλες σου τις ανάγκες και θα εξασφαλίζει ότι τα όνειρα σου δεν θα χαθούν.

Τι πρέπει να κάνω αν το σπίτι μου είναι ενυπόθηκο;

Στην περίπτωση των ενυπόθηκων κατοικιών σας το ασφαλιστήριο συμβόλαιο είναι απαραίτητο.

Αρχικά για να πάρετε προσφορά ασφάλισης σχετικά με το ενυπόθηκο πρέπει να γνωρίζετε τι περιλαμβάνει το ασφαλιστήριο που είτε ήδη έχει εκδώσει η τράπεζα μαζί με το δάνειο σας, είτε απαιτεί το πιστωτικό ίδρυμα για την ενυπόθηκη κατοικία σας.

Για να έχετε γνώσει όλων αυτών πρέπει να ζητήσετε ενημέρωση από το τραπεζικό ίδρυμα είτε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Από εκεί θα μάθετε το ποσό που πληρώνεται για την ασφάλεια και τις καλύψεις που περιλαμβάνει.

Τι πρέπει να προσέξω εφόσον το σπίτι μου είναι ενυπόθηκο;

Πολλές φορές το ασφαλιστήριο της ενυπόθηκης κατοικίας σας ενσωματώνεται στο λογαριασμό του δανείου και κρατείται από αυτό. Γι’ αυτό σε περίπτωση που αποφασίσετε να μην ασφαλιστείτε στην ασφαλιστική εταιρεία του πιστωτικού ιδρύματος πρέπει να προσκομίσετε το νέο ασφαλιστήριο τουλάχιστον 20 μέρες πριν τη λήξη του προηγούμενου ασφαλιστηρίου για να μη γίνει αυτόματη ανάληψη του ποσού από το λογαριασμό σας.

Τι χρειάζεται για να γίνει η ασφάλιση του ενυπόθηκου;

Πρέπει το ακίνητο να περιγράφεται ορθά και λεπτομερώς όπως και στην άδεια. Η ασφαλιζόμενη αξία πρέπει να είναι ακριβής και προσεκτικά υπολογισμένη ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος ασφάλισης του ακινήτου σε χαμηλότερη αξία που δεν θα δικαιολογεί την υποθήκη του ακινήτου.

Τι χαρτιά πρέπει να προσκομίσω στην τράπεζα για να έχει ισχύ το ασφαλιστήριο μου;

– Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο.

– Βιβλίο όρων συμβολαίου.

– Απόδειξη καταβολής των ασφαλίστρων.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που υποστεί ζημιά η κατοικία μου;

Πρέπει να ενημερώσετε άμεσα είτε εμάς είτε το αρμόδιο τμήμα ζημιών της ασφαλιστικής σας εταιρείας.

Ποια η διαφορά της κύριας κατοικίας από τη δευτερεύουσα ή εξοχική;

Κύρια είναι η κατοικία που δηλώνεται στις Αρχές σαν μόνιμη ενώ δευτερεύουσα ή εξοχική είναι η κατοικία στην οποία ο ασφαλιζόμενος δεν κατοικεί μόνιμα αλλά την επισκέπτεται κατά καιρούς και η οποία συνήθως βρίσκεται έξω από αστικά κέντρα ή σε προάστια ή σε εξοχικές τοποθεσίες.

Τι ορίζεται σαν περιεχόμενο;

Είναι τα κινητά αντικείμενα που είναι μέσα στον στεγασμένο χώρο της κατοικίας καθώς και αυτά που ενώ είναι σταθερά προσαρτημένα στην οικοδομή, αν χρειαστεί μπορούν να αφαιρεθούν και να επανεγκατασταθούν σε άλλη οικοδομή χωρίς να χάσουν την αξία τους.

Μπορώ να ασφαλίσω μόνο το κτίριο ή μόνο το περιεχόμενο ή πρέπει και τα δύο;

Ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε μπορείτε είτε να ασφαλίσετε μόνο το κτίριο σαν οικοδόμημα χωρίς το περιεχόμενο αυτού, είτε το περιεχόμενο του κτιρίου χωρίς το κτίριο σαν οικοδόμημα είτε το κτίριο και το περιεχόμενο μαζί για πλήρη κάλυψη.

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;

Επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερωθείτε για όλα τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα απο τον προσωπικό σας σύμβουλο.

Τηλέφωνο / Fax

τηλ.: 210 97.07.047
fax: 210 97.07.089

Email

info@insurancemotors.gr

}}

Ωράριο Λειτουργίας

Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 19:00

Σαββάτο 10:00 – 14:00