Ασφαλιστικά Προϊόντα

Ασφάλεια Αγροτικού / Επαγγελματικού

 

Έχετε εισέλθει στην Online Τιμολόγηση. Συμπληρώστε τα πεδία που βλέπετε παρακάτω και πατήστε ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ.

Στην οθόνη σας εμφανίζεται η διάρκεια ασφάλισης και το πάκετο που επιλέξατε. Όσες καλύψεις έχουν (τικ) είναι προεπιλεγμένες ενώ όσες δεν έχουν μπορείτε να τις επιλέξετε εφόσον επιθυμείτε να τις προσθέσετε στο ασφαλιστήριο σας. Δεξία στο πλαίσιο <Επιλογή> βλέπετε το κόστος των ασφαλίστρων. Επιλέγοντας την Ασφαλιστική Εταιρεία που επιθυμείτε εμφανίζονται τα στοιχεία σας και το ασφαλιστικό πρόγραμμα που έχετε επιλέξει.

Επιλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί για την Αγορά του ασφαλιστικού προγράμματος.

  • Οnline Παραγγελία του συμβολαίου σας.

Καταχωρίστε τα στοιχεία σας, συμπληρώστε οποιαδήποτε παρατήρηση έχετε, επισυνάψτε Άδεια Κυκλοφορίας, Δίπλωμα Οδήγησης, Προηγούμενο Ασφαλιστήριο (οποιασδήποτε μορφής αρχείων, εικόνα, pdf κ.α) και πατήστε Ολοκλήρωση Παραγγελίας.

  • Τηλεφωνική παραγγελία του συμβολαίου σας στο 210 97 07 047 αναφέροντας μόνο τον κωδικό προσφοράς.
  • Συμπληρώνοντας το όνομα και το τηλεφώνο, σας καλούμε εμείς. Ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί για την καταβολή των ασφαλίστρων και λάβετε την ασφάλεια στο mail σας.

  • Online πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και μέσω e-banking.
  • Απευθείας στα γραφεία μας, σε αυτή την περίπτωση θα έχετε άμεση επαφή με τον προσωπικό σας ασφαλιστικό σύμβουλο.




















Στοιχεία Οχήματος

Το όχημα το αγοράσατε καινούργιο

Στοιχεία Ιδιοκτήτη

Συνιδιοκτήτης ή άλλος οδηγός

Στοιχεία Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου

Προσφορές

Διάρκεια ασφάλισης


Πακέτο ασφάλισης


επιλέξτε καλύψεις

προσφορά ασφάλισης ΦΙΧ Αγροτικό

Όχημα
  • Μάρκα
  • Μοντέλο
  • Ημ/νια κατασκευής
  • Κυβισμός / Φ. ίπποι
  • Ασφαλιζόμενη αξία
  • Αριθμός κυκλοφορίας
  • Ρυμουλκό
Ιδιοκτήτης
  • Ημ/νια γέννησης
  • Έτη διπλώματος
  • Επάγγελμα
  • Ταχ. κώδικας
  • Ημ/νια έναρξης ασφάλισης
  • Συνιδιοκτήτης ή άλλος οδηγός
Καλύψεις

    Ολοκλήρωση παραγγελίας

    Online Παραγγελία







    ONLINE ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    Ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο email
    Κωδικός προσφοράς
    τηλεφωνική παραγγελία στο

    210.97.07.047

    με κωδικό προσφοράς

    Σας καλούμε εμείς


    Στοιχεία Συμβαλλόμενου



    Τρόποι Πληρωμής
    Κωδικός πληρωμής:

    Πληρωμή με κάρτα

    Πληρώστε με την κάρτα σας, πιστωτική και χρεωστική visa ή mastercard, με τον ασφαλή τρόπο της Alpha Bank.



    Κατάθεση μέσω Web Banking

    Προχωρήστε σε κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς, με αιτιολογία τον κωδικό πληρωμής.


    Τράπεζα Πειραιώς

    Αρ. λογαριασμού : 6555 – 128139 – 790

    IBAN: GR88 0171 5550 0065 5512 8139 790


    Εθνική Τράπεζα

    Αρ. λογαριασμού : 081 / 610090 – 25

    IBAN: GR47 0110 0810 0000 0816 1009 025


    Eurobank

    Αρ. λογαριασμού : 0026 – 0215 – 49 – 0100858194

    IBAN: GR35 0260 2150 0004 9010 0858 194


    Alpha Bank

    Αρ. λογαριασμού : 344 – 002101 – 103334

    IBAN: GR84 0140 3440 3440 0210 1103 334

    Σύνδεση με ασφαλιστικές εταιρείες
    Παρακαλώ περιμένετε
    Powered by DATAWISE

    ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ & ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

    Ξεκάθαρες καλύψεις χωρίς ψιλά γράμματα.

     Έκπτωση ασφάλισης 2ου οχήματος

    Έκπτωση μη ζημιάς οδηγού & επαγγελματικής ιδιότητας

    Έκπτωση ασφάλισης κατοικίας και υγείας.

    Άμεση, υπεύθυνη και ανθρώπινη εξυπηρέτηση.

    Αποστολή και παράδοση στον χώρο σας.

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    210 97.07.047

    210 97.07.089

    info@insurancemotors.gr

    01.
    ΕΓΚΥΡΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΙΜΩΝ
    02.
    ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    03.
    ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ

     

    Γιατί να ασφαλιστώ online;

    Συγκρίνετε άμεσα τις τιμές των καλύτερων ασφαλιστικών εταιρειών μειώνοντας έτσι το κόστος του συμβολαίου σας,

    Έχετε όσο χρόνο χρειάζεστε να μελετήσετε τα πακέτα, τις καλύψεις, τις τιμές και να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει περισσότερο,

    Εκτυπώνετε το συμβόλαιο από το σπίτι σας,

    Κερδίζετε χρόνο.

    Τι πρέπει να κάνω για να συγκρίνω τιμές και να πάρω προσφορά ασφάλισης;

    Στην φόρμα τιμολόγησης συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως Μάρκα, Μοντέλο, Έτος Κατασκευής, Κυβικά- Έκδοση κ.α, από την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος σας  και την άδεια οδηγήσεως (Δίπλωμα). Πατήστε «Προσφορές».

    Επιλέγοντας την διάρκεια ασφάλισης και το ασφαλιστικό πακέτο στα πράσινα πλαίσια, αυτόματα θα σας εμφανιστούν οι τιμές που δίνει η κάθε ασφαλιστική με βάση τα στοιχεία που καταχωρήσατε.

    Αφού επιλέξετε σε ποια εταιρεία θα ασφαλιστείτε πατήστε επιλογή για να πραγματοποιήσετε αίτηση ασφάλισης.

    Πως μαθαίνω τις καλύψεις που περιλαμβάνει το πακέτο που τελικά επέλεξα;

    Η αίτηση ασφάλισης με όλα τα στοιχεία και τις καλύψεις αποστέλλεται στο email σου.

    Πότε ξεκινάει η κάλυψη μου από τη στιγμή που κάνω αίτηση ασφάλισης;

    Από τη στιγμή που πληρώνονται τα ασφάλιστρα εκδίδεται το συμβόλαιο σας και είναι σε ισχύ. Προς διευκόλυνση σας τα περισσότερα ασφαλιστήρια γράφουν ακριβή ημερομηνία και ώρα έναρξης και λήξης της ασφαλιστικής ισχύος.

    Πώς θα πληρώσω το συμβόλαιο μου;

    Για να  αποσταλεί και να είναι σε ισχύ το συμβόλαιο σας θα πρέπει να έχουν καταβληθεί τα ασφάλιστρα. Η πληρωμή των ασφαλίστρων μπορεί να γίνει ως εξής:

    – Online μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών,

    – Μέσω e-banking,

    – Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό,

    – Απευθείας στο γραφείο μας με μετρητά ή κάρτα.

    Πώς θα παραλάβω το συμβόλαιο μου;

    Το συμβόλαιο σου θα το παραλάβεις με ηλεκτρονικό μήνυμα. Επίσης αν επιθυμείς το ασφαλιστήριο σε έντυπη μορφή μπορείς να το παραλάβεις από το γραφείο μας ή να το αποστείλουμε εμείς μέσω ταχυδρομείου απευθείας στο σπίτι σου, πέρα από το email.

    Πώς μπορώ να ανανεώσω το ασφαλιστήριο μου;

    Για να ανανεωθεί το ασφαλιστήριο σας δεν χρειάζεται καμία ενέργεια από εσάς.

    Πριν τη λήξη του, ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα έχει επικοινωνήσει μαζί σας για να σας υπενθυμίσει την ημερομηνία λήξης του, την τιμή της ανανέωσης καθώς και για το αν υπάρχει κάποια καλύτερη προσφορά για εσάς ή για το αν υπάρχουν ανάγκες που προέκυψαν και πρέπει να συμπεριληφθούν στην ανανέωση του συμβολαίου σας.

    Με ποιο τρόπο μπορώ να έχω αντίγραφο του συμβολαίου μου σε περίπτωση που το χάσω;

    Με ένα απλό τηλέφωνο στο γραφείο μας θα έχεις το συμβόλαιο σου άμεσα στο email σου.

    Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιο μου;

    Τηλεφωνώντας μας στο 2109707047 ή στέλνοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@insurancemotors.gr, αναφέροντας μας , ονοματεπώνυμο, αριθμό κυκλοφορίας και τις αλλαγές που θες να πραγματοποιηθούν στο συμβόλαιο σου.

    Μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο μου;

    Μπορείς να το ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή και να γίνει επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφάλιστρων σε περίπτωσεις που συντρέχει λόγος.(π.χ εναντίωσης, υπαναχώρησης, μεταβίβασης οχήματος κ.α)

    Η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

    Όλα τα προσωπικά δεδομένα που λαμβάνουμε μέσω τις ιστοσελίδας μας διατηρούνται σε αρχείο ενώ ταυτόχρονα λαμβάνουμε κάθε απαραίτητο μέτρο προκειμένου να διαφυλάξουμε την τήρηση του απορρήτου των πληροφοριών αυτών. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε ότι τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για την έκδοση, ανανέωση, αλλαγή, ακύρωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων σας από εμάς και την ασφαλιστική εταιρεία που επιλέξατε κατά την online τιμολόγηση με αποκλειστικό σκοπό τη διαχείριση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

    Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου είναι νόμιμο;

    Στο email σας λαμβάνεται το πρωτότυπο νόμιμο ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο περιέχει όλες τις λεπτομέρειες και τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας που επιλέξατε. Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να το τυπώσετε και  να το έχετε μαζί σας.

    Τι χρειάζεται για να ασφαλίσω το όχημα μου;

    Για να εκδοθεί ασφαλιστήριο συμβόλαιο με το βασικό πακέτο καλύψεων απαραίτητα χρειάζεται η άδεια κυκλοφορίας και το δίπλωμα του οδηγού.  Αν υπάρχει προηγούμενο ασφαλιστήριο χρήσιμο είναι να προσκομιστεί και αυτό.

    Σε περίπτωση που το όχημα είναι καινούργιο θα χρειαστεί και το παραστατικό της αγοράς του.

    Αν επιθυμείτε να εντάξετε στο ασφαλιστήριο σας τις καλύψεις της θραύσης και της κλοπής, εάν αυτές δεν υπάρχουν στο προηγούμενο ασφαλιστήριο τότε θα πρέπει να γίνει έλεγχος από τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο και να εκδοθούν φωτογραφίες του οχήματος. Στις περιπτώσεις αυτών των καλύψεων μη διστάσετε να μας συμβουλευτείτε.

    Ποιες είναι οι βασικές καλύψεις και ποιες οι προαιρετικές;

    Βασικές καλύψεις:

    -Αστική Ευθύνη για Σωματικές Βλάβες

    -Αστική Ευθύνη για Υλικές Ζημιές

    -Υλικές Ζημιές από ανασφάλιστο όχημα

    -Φροντίδα Ατυχήματος

    -Ρυμούλκηση Οχήματος

    Προαιρετικές Καλύψεις:

    -Νομική Προστασία

    -Κλοπή Ολική & Μερική

    -Φυσικά Φαινόμενα

    -Τρομοκρατικές ενέργειες

    -Κακόβουλες ενέργειες

    -Οδική Βοήθεια

    -Θραύση Κρυστάλλων

    -Προσωπικό Ατύχημα Οδηγού

    -Μικτή Ασφάλιση (Ίδιες Ζημιές)

    Αναλυτική περιγραφή όλων των παραπάνω καλύψεων θα βρείτε στη σελίδα των ασφαλιστικών προγραμμάτων πατώντας εδώ.

    Τι είναι η κάλυψη της Φροντίδας Ατυχήματος;

    Σε περίπτωση ατυχήματος με την κάλυψη της φροντίδας σας καθοδηγούν μέσω τηλεφώνου για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσετε ενώ καλύπτει και τη μεταφορά του οχήματος σας σε περίπτωση  που αυτό δεν λειτουργεί συνέπεια του ατυχήματος, στο πλησιέστερο συνεργείο χωρίς επιπλέον έξοδα.

    Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

    Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τραυματισμός και η υπαιτιότητα γίνεται αποδεκτή από τους εμπλεκόμενους τότε πρέπει να καλέσετε την φροντίδα ατυχήματος. Σε περίπτωση που κανένας δεν αποδέχεται την υπαιτιότητα τότε πρέπει εκτός από τη φροντίδα ατυχήματος το συμβάν να καταγραφεί και από την τροχαία. Το ίδιο πρέπει να συμβεί και σε περίπτωση τραυματισμού δηλαδή να λάβει γνώση και η τροχαία αλλά και η φροντίδα ατυχήματος.

    Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση σύγκρουσης με ανασφάλιστο όχημα;

    Σε περίπτωση σύγκρουσης με ανασφάλιστο όχημα μπορείτε να αποζημιωθείτε έως το ποσό που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, από τη δική σας ασφαλιστική εταιρεία μέσω της κάλυψης «Υλικές Ζημιές από Ανασφάλιστο Όχημα». Για να ισχύσει η κάλυψη αυτή θα πρέπει το συμβάν να καταγραφεί από την τροχαία, η οποία θα διαπιστώσει αν το άλλο όχημα στερείται ασφάλισης ενώ θα πρέπει να έχετε καλέσει και τη φροντίδα ατυχήματος.

    Που και πότε με καλύπτει η Οδική Βοήθεια;

    Είτε λόγω μηχανικής βλάβης είτε λόγω ατυχήματος, η οδική βοήθεια αναλαμβάνει την επί τόπου επισκευή όταν αυτό είναι εφικτό ή τη ρυμούλκηση του οχήματος σας.

    Ποια η διαφορά της φροντίδας ατυχήματος από τη ρυμούλκηση οχήματος;

    Η ρυμούλκηση του οχήματος σας είναι η μεταφορά του σε περίπτωση που δεν μπορεί να λειτουργήσει ύστερα απο τροχαίο ατύχημα. Η διαδικασία της ρυμούλκησης είναι μια υπηρεσία η οποία οργανώνεται από την φροντίδα ατυχήματος.

    Τι ισχύει για τα πρόστιμα των ανασφάλιστων οχημάτων;

    Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία τα πρόστιμα που ισχύουν για τα ανασφάλιστα οχήματα είναι τα εξής:

    100 ευρώ για τα δίτροχα κάτω από 250cc

    150 ευρώ για όλα τα υπόλοιπα δίτροχα

    200 ευρώ για ΙΧ κάτω από 1.000cc και

    250 ευρώ για τα υπόλοιπα ΙΧ.

    Πώς υπολογίζεται η ασφαλιζόμενη αξία του οχήματος μου;

    Η ασφαλιζόμενη αξία του οχήματος σας υπολογίζεται με βάση την τρέχουσα εμπορική του αξία.

    Πώς θα μάθω τα συνεργαζόμενα συνεργεία για θραύση και ζημιές από τροχαίο ατύχημα;

    Οι ασφαλιστικές εταιρείες συνήθως συνεργάζονται με ένα δίκτυο αξιόπιστων συνεργείων στα οποία θα μπορείτε να επισκευάσετε όποια ζημιά προκλήθηκε στο όχημα σας μετα απο ατύχημα. Για να μάθετε τα συνεργαζόμενα συνεργεία μπορείτε να απευθυνθείτε στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο ή να επισκεφθείτε τη σελίδα της ασφαλιστικής σας στην οποία αναφέρονται όλα τα συνεργαζόμενα συνεργεία.

    Σε περίπτωση ζημιάς δικαιούμαι όχημα αντικατάστασης;

    Αν αυτό προβλέπεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας τότε δικαιούστε. Σε διαφορετική περίπτωση όχι.

    Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσης μου;

    Σε περίπτωση ζημίας πρέπει να ειδοποιηθεί το ανάλογο τμήμα της ασφαλιστικής εταιρείας και αφού προσδιοριστεί ραντεβού με πραγματογνώμονα, ο οποίος θα εκτιμήσεις τις υλικές ζημιές, να συμπληρωθούν και να αποσταλλούν στην εταιρεία τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έκδοση της αποζημίωσης. Όλη αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει από το γραφείο μας εφόσον μας ενημερώσετε για το συμβάν.

    Τι πρέπει να κάνω με την ασφάλεια σε περίπτωση πώλησης ή μεταβίβασης του οχήματος μου;

    Σε περίπτωση που το όχημα αλλάξει ιδιοκτήτη (ο οποίος αναφέρεται στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος) τότε πρέπει να ενημερώσετε άμεσα τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο προκειμένου να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διακοπή της ασφάλισης. Στην περίπτωση διακοπής θα γίνει και επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφαλίστρων.

    Τι χρειάζεται για να ασφαλίσω το ταξί μου;

    Τα έγγραφα τα οποία είναι απαραίτητα για την έκδοση ασφαλιστηρίου σε ταξί είναι τα ίδια με του αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης συν την ειδική άδεια του οδηγού που είναι απαραίτητη για το ταξί.

    Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός;

    Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι η υπηρεσία που αποζημιώνεται ο ασφαλισμένος από την δική του ασφαλιστική εταιρία σε περίπτωση που εμπλακεί σε ατύχημα και δεν είναι υπαίτιος γι΄ αυτό. Στην υπηρεσία αυτή συμμετέχουν οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες.

    Οι προϋποθέσεις στην ένταξη του φιλικού είναι οι εξής : Οι ασφαλιστικές εταιρείες και των δύο οχημάτων να συμμετέχουν στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής.

    Η αποζημίωση για υλικές ζημιές να μην υπερβαίνει τις 6.500 ευρώ ανά ατύχημα. Η αποζημίωση για τυχόν σωματικές βλάβες να μην υπερβαίνει τις 30.000 ευρώ για κάθε ατύχημα συνολικά και με ανώτατο όριο ανά ζημιωθέν πρόσωπο τα 12.000 ευρώ.

    Οι Εταιρίες που συμμετέχουν στον Φιλικό Διακανονισμό είναι:

    AIG EUROPE LIMITED, ALLIANZ ΕΛΛΑΣ , AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, PRIME INSURANCE, EFG EUROLIFE, ERGO, GENERALLI HELLAS, GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ, INTERAMERICAN, INTERASCO, INTERLIFE, PERSONAL INSURANCE, NP INSURANCE, ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΔΥΝΑΜΙΣ, ΕΘΝΙΚΗ, ΜΙΝΕΤΤΑ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ, ΕΥΡΩΠΗ, ΟΡΙΖΩΝ, ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ, ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ.

    Τι είναι το έντυπο φιλικής δήλωσης ατυχήματος;

    Το έντυπο φιλικής δήλωσης τροχαίου ατυχήματος συμπληρώνεται στην περίπτωση που τουλάχιστον ένας εμπλεκόμενος αποδέχεται την υπαιτιότητα. Το έντυπο αυτό περιλαμβάνει την αναλυτική περιγραφή του συμβάντος και κατατίθεται στην ασφαλιστική εταιρεία υπογεγραμμένο από όλους τους εμπλεκόμενους, χωρίς όμως να υποκαθιστά τη δήλωση ατυχήματος.
    Σημαντικό είναι να σημειωθεί πως μετά τη συμπλήρωση και υπογραφή του δεν μπορεί να τροποποιηθεί.

     

    Τι είναι και πότε χρειάζεται η πράσινη κάρτα;

    Όλες οι ασφαλιστικές υπηρεσίες παρέχουν δωρεάν την Πράσινη Κάρτα η οποία καλύπτει μόνο την αστική ευθύνη προς τρίτους για ταξίδια προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και για χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Χρησιμεύει ως διεθνώς απόδειξη ασφάλισης και διευκολύνει τις διαδικασίες σε περίπτωση αποζημίωσης από ατύχημα.

    Τι είναι το Επασφάλιστρο;

    Ο οδηγός του αυτοκινήτου είναι κάτω των 23 ετών ή το όχημα οδηγείται από άτομο που έχει δίπλωμα οδήγησης τα τελευταία 2 έτη. Επίσης όταν γίνεται χρήση ρυμουλκών δύο η τεσσάρων τροχών. Μερικές ασφαλιστικές εταιρίες έχουν επασφάλιστρο σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα λόγω επικινδυνότητας σε ατυχήματα.

    Τι είναι το Bonus Malus;

    Οι ασφαλιστικές εταιρίες μέσω του συστήματος BONUS MALUS για να επιβραβεύουν τους οδηγούς που δεν κάνουν ζημιά κάνουν κάποιες εκπτώσεις στ΄ ασφάλιστρα και αντίστοιχα επιβαρύνουν τους οδηγούς που κάνουν συνέχεια ζημιές.

    Οι κατηγορίες είναι από το 10 προς το 1. Το χαμηλότερο bonus malus που υπάρχει είναι το 1 που σημαίνει ότι δεν έχεις κάνει κάποια ζημιά. Το bonus malus δεν αυξάνεται αν υπάρχει στο συμβόλαιο η κάλυψη «προστασία bonus malus» οπότε ουσιαστικά προστατεύεται η έκπτωση που έχετε λόγω μη ζημιάς.

    Γιατί να ασφαλιστώ;

    Το ασφαλιστήριο υγείας μπορεί να καλύψει εσένα αλλά και κάθε εξαρτώμενο μέλος (σύζυγο, τέκνο/α) σε περίπτωση που χρειαστείτε νοσηλεία ή διαγνωστικές εξετάσεις σε ιδιωτικά θεραπευτήρια.

    Σε κάθε ασφαλιστήριο υγείας καλύπτονται τα χειρουργικά και νοσηλευτικά έξοδα, οι πληρωμές των θεραπόντων ιατρών και ό,τι άλλο χρειαστείτε κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας.

    Σε περίπτωση που δεν νοσηλευτείτε αλλά χρειάζεται να προβείτε σε διαγνωστικές εξετάσεις εάν αυτό καλύπτεται από το ασφαλιστήριο σας μπορείτε να απευθυνθείτε στα συμβεβλημένα διαγνωστικά κέντρα από τα οποία θα εξυπηρετηθείτε. Σημαντικό είναι να γνωρίζετε και τι εξαιρέσεις περιλαμβάνει το ασφαλιστήριο σας.

     

    Γιατί να προσχωρήσω σε ασφάλεια ζωής όσο ακόμα είμαι νέος;

    Μπορεί όσο είμαστε νέοι να νιώθουμε δυνατοί και υγιείς αλλά όσο περνάνε τα χρόνια δεν ισχύει απαραίτητα το ίδιο. Τα ασφαλιστήρια που γίνονται από μικρή ηλικία είναι πιο οικονομικά και σας καλύπτουν για όλα τα χρόνια που διατηρείτε το συμβόλαιο σας ενώ αν ασφαλιστείτε σε μεγαλύτερη ηλικία σίγουρα τα ασφάλιστρα θα είναι περισσότερα και ίσως υπάρξουν περισσότερες εξαιρέσεις λόγω ήδη υπαρχόντων προβλημάτων υγείας.

    Τι διαφορά έχει ο ασφαλισμένος από το λήπτη της ασφάλισης;

    Ασφαλισμένος είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο δικαιούται να κάνει χρήση των παροχών του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

    Λήπτης της ασφάλισης είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που συνάπτει την ασφαλιστική σύμβαση.

    Θα πρέπει να υποβληθώ σε ιατρικές εξετάσεις για να κάνω ασφάλεια υγείας;

    Για να συνάψετε ένα ασφαλιστήριο υγείας πρέπει αρχικά να μας περιγράψετε με ειλικρίνεια την κατάσταση της υγείας σας έτσι ώστε να μπορούμε να σας συμβουλεύσουμε με ορθότητα και σαφήνεια. Εάν η εταιρεία κρίνει απαραίτητο από το ιατρικό ιστορικό σας να πραγματοποιήσει προασφαλιστικό έλεγχο τότε ναι ίσως χρειαστεί να υποβληθείτε σε ιατρικές εξετάσεις.

    Τι διαφορά έχει το ισόβιο από ετησίως ανανεούμενο;

    Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας διακρίνονται σε ισόβια και σε ετησίως ανανεωμένα.

    Τα ισόβια προγράμματα έχουν το πλεονέκτημα πως η ασφαλιστική εταιρεία που το παρέχει δεν μπορεί να το καταργήσει ή να τροποποιήσει τους όρους που συμφωνήθηκαν στο αρχικό συμβόλαιο.

    Αντίθετα με τα ετησίως ανανεωνόμενα που η ασφαλιστική διατηρεί το δικαίωμα της να καταργήσει το συμβόλαιο ή να τροποποιήσει τους όρους.

    Το πλεονέκτημα των ετησίως ανανεωνόμενων είναι ότι προσφέρουν χαμηλότερα ασφάλιστρα από τα ισόβια προγράμματα.

    Οι διαγνωστικές εξετάσεις συμπεριλαμβάνονται στο νοσοκομειακό πακέτο ασφάλισης;

    Το πακέτο των διαγνωστικών εξετάσεων μπορεί να συμπεριλαμβάνεται στο νοσοκομειακό πακέτο αλλά μπορεί να είναι και ανεξάρτητο.

    Πως μπορώ να μάθω τα συμβεβλημένα νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα με την ασφαλιστική μου;

    Στους όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας που θα σας χορηγηθούν αναγράφονται όλα τα συμβεβλημένα ιδιωτικά νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα τα οποία μπορείτε να επισκεφθείτε.

    Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που απαιτείται η επίσκεψη ή εισαγωγή μου σε νοσοκομείο;

    Ο ασφαλιζόμενος είναι υποχρεωμένος να ειδοποιήσει, παίρνοντας τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο, την ασφαλιστική εταιρεία για την εισαγωγή του πριν αυτή πραγματοποιηθεί.

    Σε περίπτωση που δεν μπορέσει αυτό να υλοποιηθεί, η ασφαλιστική εταιρεία πάλι πρέπει να ειδοποιηθεί όμως ο ασφαλιζόμενος υποχρεούται να εξοφλήσει το νοσηλευτικό ίδρυμα με ίδια μέσα και έπειτα να υποβάλλει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην εταιρεία για να αποζημιωθεί αναλόγως.

    Η παραπάνω διαδικασία δεν ισχύει σε περίπτωση επειγόντως περιστατικού αλλά και πάλι η ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να ενημερωθεί πριν την έξοδο του ασφαλισμένου από το νοσηλευτικό ίδρυμα.

    Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να μας συμβουλευτείτε.

    Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χάσω την ασφαλιστική κάρτα υγείας μου;

    Πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα για να αντικατασταθεί εγκαίρως.

    Ποια η διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση νοσηλείας;

    Η διαδικασία αποζημίωσης διαφέρει από ασφαλιστική σε ασφαλιστική και από νοσοκομείο σε νοσοκομείο. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε εγκαίρως για τον τρόπο με τον οποίο θα λάβετε την αποζημίωση ενώ όλη τη διαδικασία για την έκδοση της την αναλαμβάνουμε εμείς.

    Τι είναι το εξαρτώμενο μέλος;

    Ο/Η νόμιμος σύζυγος του ασφαλισμένου καθώς και κάθε τέκνο έως 18 ετών.

    Τι σημαίνει ποσό απαλλαγής;

    Το ποσό το οποίο με βάση την ασφαλιστική σύμβαση που έχει συναφθεί υποχρεούται να καταβάλλει ο ασφαλισμένος από μόνος του.

    Τι είναι το δικαίωμα υπαναχώρησης;

    Ο λήπτης της ασφάλισης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ασφαλιστηρίου.

    Τι είναι η άσκηση εναντίωσης;

    Ο λήπτης της ασφάλισης σε περίπτωση που για τον οποιονδήποτε λόγο δεν γνώριζε τους γενικούς και ειδικούς όρους του ασφαλιστηρίου έχει το δικαίωμα της εναντίωσης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του συμβολαίου.

    Γιατί να ασφαλίσω το σπίτι μου;

    Το σπίτι σας αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα κομμάτια της περιουσιακής σας κατάστασης. Για να το προστατεύσεις ασφάλισε το σε ένα πρόγραμμα που θα καλύπτει όλες σου τις ανάγκες και θα εξασφαλίζει ότι τα όνειρα σου δεν θα χαθούν.

    Τι πρέπει να κάνω αν το σπίτι μου είναι ενυπόθηκο;

    Στην περίπτωση των ενυπόθηκων κατοικιών σας το ασφαλιστήριο συμβόλαιο είναι απαραίτητο.

    Αρχικά για να πάρετε προσφορά ασφάλισης σχετικά με το ενυπόθηκο πρέπει να γνωρίζετε τι περιλαμβάνει το ασφαλιστήριο που είτε ήδη έχει εκδώσει η τράπεζα μαζί με το δάνειο σας, είτε απαιτεί το πιστωτικό ίδρυμα για την ενυπόθηκη κατοικία σας.

    Για να έχετε γνώσει όλων αυτών πρέπει να ζητήσετε ενημέρωση από το τραπεζικό ίδρυμα είτε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Από εκεί θα μάθετε το ποσό που πληρώνεται για την ασφάλεια και τις καλύψεις που περιλαμβάνει.

    Τι πρέπει να προσέξω εφόσον το σπίτι μου είναι ενυπόθηκο;

    Πολλές φορές το ασφαλιστήριο της ενυπόθηκης κατοικίας σας ενσωματώνεται στο λογαριασμό του δανείου και κρατείται από αυτό. Γι’ αυτό σε περίπτωση που αποφασίσετε να μην ασφαλιστείτε στην ασφαλιστική εταιρεία του πιστωτικού ιδρύματος πρέπει να προσκομίσετε το νέο ασφαλιστήριο τουλάχιστον 20 μέρες πριν τη λήξη του προηγούμενου ασφαλιστηρίου για να μη γίνει αυτόματη ανάληψη του ποσού από το λογαριασμό σας.

    Τι χρειάζεται για να γίνει η ασφάλιση του ενυπόθηκου;

    Πρέπει το ακίνητο να περιγράφεται ορθά και λεπτομερώς όπως και στην άδεια. Η ασφαλιζόμενη αξία πρέπει να είναι ακριβής και προσεκτικά υπολογισμένη ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος ασφάλισης του ακινήτου σε χαμηλότερη αξία που δεν θα δικαιολογεί την υποθήκη του ακινήτου.

    Τι χαρτιά πρέπει να προσκομίσω στην τράπεζα για να έχει ισχύ το ασφαλιστήριο μου;

    – Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο.

    – Βιβλίο όρων συμβολαίου.

    – Απόδειξη καταβολής των ασφαλίστρων.

    Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που υποστεί ζημιά η κατοικία μου;

    Πρέπει να ενημερώσετε άμεσα είτε εμάς είτε το αρμόδιο τμήμα ζημιών της ασφαλιστικής σας εταιρείας.

    Ποια η διαφορά της κύριας κατοικίας από τη δευτερεύουσα ή εξοχική;

    Κύρια είναι η κατοικία που δηλώνεται στις Αρχές σαν μόνιμη ενώ δευτερεύουσα ή εξοχική είναι η κατοικία στην οποία ο ασφαλιζόμενος δεν κατοικεί μόνιμα αλλά την επισκέπτεται κατά καιρούς και η οποία συνήθως βρίσκεται έξω από αστικά κέντρα ή σε προάστια ή σε εξοχικές τοποθεσίες.

    Τι ορίζεται σαν περιεχόμενο;

    Είναι τα κινητά αντικείμενα που είναι μέσα στον στεγασμένο χώρο της κατοικίας καθώς και αυτά που ενώ είναι σταθερά προσαρτημένα στην οικοδομή, αν χρειαστεί μπορούν να αφαιρεθούν και να επανεγκατασταθούν σε άλλη οικοδομή χωρίς να χάσουν την αξία τους.

    Μπορώ να ασφαλίσω μόνο το κτίριο ή μόνο το περιεχόμενο ή πρέπει και τα δύο;

    Ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε μπορείτε είτε να ασφαλίσετε μόνο το κτίριο σαν οικοδόμημα χωρίς το περιεχόμενο αυτού, είτε το περιεχόμενο του κτιρίου χωρίς το κτίριο σαν οικοδόμημα είτε το κτίριο και το περιεχόμενο μαζί για πλήρη κάλυψη.

    Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;

    Επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερωθείτε για όλα τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα απο τον προσωπικό σας σύμβουλο.

    Τηλέφωνο / Fax

    τηλ.: 210 97.07.047
    fax: 210 97.07.089

    Email

    info@insurancemotors.gr

    }}

    Ωράριο Λειτουργίας

    Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 19:00

    Σαββάτο 10:00 – 14:00