Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί να ασφαλιστώ online στην Insurance Motors;

Η Οnline επιλογή ασφάλισης στην Insurance Motors σου προσφέρει ευκολία, καθώς μπορείς να συγκρίνεις άμεσα και γρήγορα τιμή και καλύψεις, επιλέγοντας εσύ την ασφαλιστική εταιρεία που επιθυμείς, μείωνοντας χρόνο και ασφάλιστρα εκτυπώνοντας το συμβόλαιο σου από το σπίτι. Για ό,τι ψάχνεις θα το βρείς εδώ σε 1′ στις καλύτερες τιμές της αγοράς σε συνδυασμό με την άμεση και προσωπική εξυπηρέτηση εξασφαλίζεις προνόμια και περαιτέρω εκπτώσεις.

Τι πρέπει να κάνω για να συγκρίνω τιμές και να πάρω προσφορά ασφάλισης;

Στην αρχική σελίδα συμπλήρωσε Μάρκα Αυτοκινήτου, Μοντέλο, Έτος Κατασκευής και Κυβικά. Έπειτα, πατήστε Online Προσφορά Ασφάλισης. Έχεις εισέλθει στην Online Τιμολόγηση. Ακολούθησε τις οδηγίες που εμφανίζονται κάτω από τις φωτογραφίες στο επάνω μέρος της σελίδας για να ολοκληρώσεις τη διαδικασία και να δεις τις τιμές των ασφαλιστικών για το πακέτο που έχεις επιλέξει.

Πως μαθαίνω τις καλύψεις που περιλαμβάνει το πακέτο που τελικά επέλεξα;

Στο βήμα 2 «Προσφορές» εμφανίζονται οι ασφαλιστικές, τα πακέτα και οι τιμές. Εκεί μπορείς να προσθέσεις ή αφαιρέσεις καλύψεις δημιουργώντας έτσι το πακέτο που καλύπτει τις δικές σου ανάγκες. Αφού επιλέξειςκαι προχωρήσεις σε αίτηση, η αίτηση αποστέλεται στο email σου και περιλαμβάνει αναλυτικά τις καλύψεις του πακέτου της συγκεκριμένης ασφαλιστικής.

Πότε ξεκινάει η κάλυψη μου από τη στιγμή που κάνω αίτηση ασφάλισης;

Από τη στιγμή που πληρώνονται τα ασφάλιστρα, χρειάζεται λίγος χρόνος για την ολοκήρωση της έκδοσης του συμβολαίου. Μόλις εκδοθεί, αυτόματα αρχίζει και η ισχύς του. Προς διευκόλυνση σας τα περισσότερα ασφαλιστήρια γράφουν ακριβή ημερομηνία, ώρα έναρξης και λήξης της ασφαλιστικής ισχύος.

Πώς θα πληρώσω το συμβόλαιο μου;

1. Online Πληρωμή με κάρτα μέσω του site. Πληρώστε με την κάρτα σας πιστωτική ή χρεωστική μέσω ασφαλές περιβάλλοντος της Alpha Bank.
2. Κατάθεση μέσω web banking. Προχωρήστε σε κατάθεση σε έναν από τους λογαριασμούς μας, χρησιμοποιώντας ως αιτιολογία τον αριθμό κυκλοφορίας και το ονοματεπώνυμο σας.
3. Στο γραφείο μας με μετρητά ή μέσω μηχανήματος POS.

Πώς θα παραλάβω το ασφαλιστήριο μου;

Με ηλεκτρονικό μήνυμα (email). Αν όμως επιθυμείς να το έχεις και σε έντυπη μορφή, μπορούμε να στο αποστείλουμε μέσω ταχυδρομείου απευθείας στο σπίτι σου ή να το παραλάβεις από το γραφείο μας.

Πώς μπορώ να ανανεώσω το ασφαλιστήριο μου;

Για να ανανεωθεί το ασφαλιστήριο σας δεν χρειάζεται καμία ενέργεια από εσάς. Πριν τη λήξη του, ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα έχει επικοινωνήσει μαζί σας για να σας υπενθυμίσει την ημερομηνία λήξης του, την τιμή της ανανέωσης καθώς και για το αν υπάρχει κάποια καλύτερη προσφορά για εσάς ή για το αν υπάρχουν ανάγκες που προέκυψαν και πρέπει να συμπεριληφθούν στην ανανέωση του συμβολαίου σας.

Με ποιο τρόπο μπορώ να έχω αντίγραφο του συμβολαίου μου σε περίπτωση που το χάσω;

Με ένα απλό τηλέφωνο στο γραφείο μας θα έχεις το συμβόλαιο σου άμεσα στο email σου.

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιο μου;

Μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγές ανά πάσα στιγμή, στέλνοντας μας ένα mail ή καλώντας μας απευθείας στο 210-9707047 και ενημερώνοντας μας για τις αλλαγές που θες να πραγματοποιήσεις.

Μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο μου;

Μπορείς να το ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή και να γίνει επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφάλιστρων σε περίπτωσεις που συντρέχει λόγος.(π.χ εναντίωσης, υπαναχώρησης, μεταβίβασης οχήματος κ.α)

Η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Όλα τα προσωπικά δεδομένα που λαμβάνουμε μέσω τις ιστοσελίδας μας διατηρούνται σε αρχείο ενώ ταυτόχρονα λαμβάνουμε κάθε απαραίτητο μέτρο προκειμένου να διαφυλάξουμε την τήρηση του απορρήτου των πληροφοριών αυτών. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε ότι τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για την έκδοση, ανανέωση, αλλαγή, ακύρωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων σας από εμάς και την ασφαλιστική εταιρεία που επιλέξατε κατά την online τιμολόγηση με αποκλειστικό σκοπό τη διαχείριση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο μου είναι νόμιμο;

Στο email σας λαμβάνεται το πρωτότυπο νόμιμο ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο περιέχει όλες τις λεπτομέρειες και τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας που επιλέξατε. Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι να το τυπώσετε και  να το έχετε μαζί σας.

Πώς μπορώ να μειώσω τ' ασφάλιστρα του συμβολαίου μου;

Επωφελήσου από προνόμια και εκπτώσεις στα ασφάλιστρα σου. Ενημερώσου γι αυτά από τον προσωπικό σου ασφαλιστικό σύμβουλο της Insurance Motors.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Insurance Motors;

Είμαστε στη διάθεση σου στην οδό Λ. Βουλιαγμένης 291, Άγιος Δημήτριος, στο 210-9707047, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@insurancemotors.gr, στο Facebook https://www.facebook.com/insurancemotorsgr/ και στο Instagram : insurancemotors.gr

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο;

Σε περίπτωση που θες να αλλάξεις κάποια από τα προσωπικά σου στοιχεία (π.χ τηλέφωνο επικοινωνίας, διεύθυνση κλπ) επικοινώνησε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού μηνύματος και θα προβούμε εμείς σε όλες τις απαραίτητες αλλαγές στο ασφαλιστήριο σου.

Τι χρειάζεται για να ασφαλίσω το όχημα μου;

Για να εκδοθεί ασφαλιστήριο συμβόλαιο με το βασικό πακέτο καλύψεων απαραίτητα χρειάζεται η άδεια κυκλοφορίας και το δίπλωμα του οδηγού. Αν υπάρχει προηγούμενο ασφαλιστήριο χρήσιμο είναι να προσκομιστεί και αυτό. Σε περίπτωση που το όχημα είναι καινούργιο θα χρειαστεί και το παραστατικό της αγοράς του. Αν επιθυμείτε να εντάξετε στο ασφαλιστήριο σας τις καλύψεις της θραύσης και της κλοπής, εάν αυτές δεν υπάρχουν στο προηγούμενο ασφαλιστήριο τότε θα πρέπει να γίνει έλεγχος από τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο και να εκδοθούν φωτογραφίες του οχήματος. Στις περιπτώσεις αυτών των καλύψεων μη διστάσετε να μας συμβουλευτείτε.

Ποιες είναι οι βασικές καλύψεις και ποιες οι προαιρετικές;

Βασικές καλύψεις είναι αυτές που με βάση το νόμο πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχουν στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο κάθε οχήματος που βρίσκεται σε κίνηση και περιλαμβάνει: Αστική Ευθύνη για Σωματικές Βλάβες και Υλικές Ζημιές, Φροντίδα Ατυχήματος, Υλικές Ζημιές από ανασφάλιστο όχημα
Ρυμούλκηση Οχήματος.

Προαιρετικές καλύψεις είναι όλες αυτές που μπορείς να προσθέσεις στο συμβόλαιο σου κατά τη κρίση σου και τις ανάγκες σου.Τέτοιες καλύψεις είναι η Νομική Προστασία, η Ολική & Μερική Κλοπή, τα Φυσικά Φαινόμενα, οι Τρομοκρατικές Ενέργειες, οι Κακόβουλες Ενέργειες, η Θραύση Κρυστάλλων
το Προσωπικό Ατύχημα του Οδηγού, η Οδική Βοήθεια και τέλος η Μικρή Ασφάλιση (Ίδιες Ζημιές).

Αναλυτική περιγραφή για το τι ακριβώς περιλαμβάνει η κάθε κάλυψη ξεχωριστά θα βρείτε στη σελίδα των ασφαλιστικών προγραμμάτων πατώντας εδώ.

Τι είναι η κάλυψη της Φροντίδας Ατυχήματος;

Η Φροντίδα Ατυχήματος είναι υπηρεσία η οποία παρέχεται από την ασφαλιστική σας εταιρεία σε περίπτωση που εμπλακείται σε ατύχημα. Σε αυτή την περίπτωση καλώντας τη Φροντίδα Ατυχήματος, σας καθοδηγούν μέσω τηλεφώνου για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε, ενώ αναλαμβάνουν και τη μεταφορά του οχήματος σας, σε περίπτωση που δεν μπορεί να μετακινηθεί, στο πλησιέστερο συνεργείο, χωρίς επιπλέον έξοδα.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

– Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τραυματισμός και η υπαιτιότητα γίνεται αποδεκτή από τους εμπλεκόμενους τότε πρέπει να καλέσετε την φροντίδα ατυχήματος.

– Σε περίπτωση που κανένας δεν αποδέχεται την υπαιτιότητα τότε πρέπει εκτός από τη φροντίδα ατυχήματος το συμβάν να καταγραφεί και από την τροχαία, ενώ η ίδια διαδικασία ακολουθείται όταν υπάρχει τραυματισμός.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση σύγκρουσης με ανασφάλιστο όχημα;

Σε περίπτωση σύγκρουσης με ανασφάλιστο όχημα μπορείτε να αποζημιωθείτε έως το ποσό που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, από τη δική σας ασφαλιστική εταιρεία μέσω της κάλυψης «Υλικές Ζημιές από Ανασφάλιστο Όχημα». Για να ισχύσει η κάλυψη αυτή θα πρέπει το συμβάν να καταγραφεί από την τροχαία, η οποία θα διαπιστώσει αν το άλλο όχημα στερείται ασφάλισης ενώ θα πρέπει να έχετε καλέσει και τη φροντίδα ατυχήματος.

Που και πότε με καλύπτει η Οδική Βοήθεια;

Η Οδική Βοήθεια αποτελεί προαιρετική κάλυψη στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αλλά είναι εξαιρετικά χρήσιμη, καθώς καλύπτει το ασφαλιζόμενο όχημα όχι μόνο σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος όπως η Φροντίδα, αλλά και σε περίπτωση μηχανικής βλάβης. Η Οδική Βοήθεια μπορεί να ενεργοποιηθεί εντός ολόκληρης της ελληνικής επικράτειας και σε όλες τις χώρες της ηπειρωτικής Ευρώπης. Για εξαιρέσεις κάποιων χωρών πρέπει να συμβουλευτείτε τους όρους ασφάλισης.

Ποια η διαφορά της φροντίδας ατυχήματος από τη ρυμούλκηση οχήματος;

Η ρυμούλκηση του οχήματος σας είναι η μεταφορά του σε περίπτωση που δεν μπορεί να λειτουργήσει ύστερα απο τροχαίο ατύχημα. Η διαδικασία της ρυμούλκησης είναι μια υπηρεσία η οποία οργανώνεται από την φροντίδα ατυχήματος.

Τι ισχύει για τα πρόστιμα των ανασφάλιστων οχημάτων;

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία τα πρόστιμα που ισχύουν για τα ανασφάλιστα οχήματα είναι τα εξής:

100 ευρώ για τα δίτροχα κάτω από 250cc

150 ευρώ για όλα τα υπόλοιπα δίτροχα

200 ευρώ για ΙΧ κάτω από 1.000cc και

250 ευρώ για τα υπόλοιπα ΙΧ.

Να υπενθυμίσουμε πως αν το όχημα σας βρίσκεται στη λίστα των ανασφάλιστων και έχει εκδοθεί πρόστιμο δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε ασφάλιση αυτού αν πρώτα δεν γίνει η αποπληρωμή του προστίμου.

Πώς υπολογίζεται η ασφαλιζόμενη αξία του οχήματος μου;

Η ασφαλιζόμενη αξία του οχήματος αντιστοιχεί στην κατά την κατάρτιση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, τρέχουσα εμπορική αξία αυτού.

Πώς θα μάθω τα συνεργαζόμενα συνεργεία για θραύση κρυστάλλων και Υλικές ζημιές από τροχαίο ατύχημα;

Οι ασφαλιστικές εταιρείες συνήθως συνεργάζονται με ένα δίκτυο αξιόπιστων συνεργείων στα οποία θα μπορείτε να επισκευάσετε όποια ζημιά προκλήθηκε στο όχημα σας μετα απο ατύχημα. Για να μάθετε τα συνεργαζόμενα συνεργεία μπορείτε να απευθυνθείτε στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο ή να επισκεφθείτε τη σελίδα της ασφαλιστικής σας στην οποία αναφέρονται όλα τα συνεργαζόμενα συνεργεία.

Σε περίπτωση ζημιάς δικαιούμαι όχημα αντικατάστασης;

Αν αυτό προβλέπεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας τότε δικαιούστε. Σε διαφορετική περίπτωση όχι.

Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσης μου;

Σε περίπτωση ζημίας πρέπει να ειδοποιηθεί το ανάλογο τμήμα της ασφαλιστικής εταιρείας και αφού προσδιοριστεί ραντεβού με πραγματογνώμονα, ο οποίος θα εκτιμήσεις τις υλικές ζημιές, να συμπληρωθούν και να αποσταλλούν στην εταιρεία τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έκδοση της αποζημίωσης. Όλη αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει από το γραφείο μας εφόσον μας ενημερώσετε για το συμβάν.

Τι πρέπει να κάνω με την ασφάλεια σε περίπτωση πώλησης ή μεταβίβασης του οχήματος μου;

Σε περίπτωση που το όχημα αλλάξει ιδιοκτήτη (ο οποίος αναφέρεται στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος) τότε πρέπει να ενημερώσετε άμεσα τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο προκειμένου να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διακοπή της ασφάλισης. Στην περίπτωση διακοπής θα γίνει και επιστροφή των μη δεδουλευμένων ασφαλίστρων.

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός;

Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι η υπηρεσία που αποζημιώνεται ο ασφαλισμένος από την δική του ασφαλιστική εταιρία σε περίπτωση που εμπλακεί σε ατύχημα και δεν είναι υπαίτιος γι΄ αυτό. Στην υπηρεσία αυτή συμμετέχουν οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες.

Οι προϋποθέσεις στην ένταξη του φιλικού είναι οι εξής : Οι ασφαλιστικές εταιρείες και των δύο οχημάτων να συμμετέχουν στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής.

Η αποζημίωση για υλικές ζημιές να μην υπερβαίνει τις 6.500 ευρώ ανά ατύχημα. Η αποζημίωση για τυχόν σωματικές βλάβες να μην υπερβαίνει τις 30.000 ευρώ για κάθε ατύχημα συνολικά και με ανώτατο όριο ανά ζημιωθέν πρόσωπο τα 12.000 ευρώ.

Οι Εταιρίες που συμμετέχουν στον Φιλικό Διακανονισμό είναι:

AIG EUROPE LIMITED, ALLIANZ ΕΛΛΑΣ , AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, PRIME INSURANCE, EFG EUROLIFE, ERGO, GENERALLI HELLAS, GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ, INTERAMERICAN, INTERASCO, INTERLIFE, PERSONAL INSURANCE, NP INSURANCE, ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΔΥΝΑΜΙΣ, ΕΘΝΙΚΗ, ΜΙΝΕΤΤΑ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ, ΕΥΡΩΠΗ, ΟΡΙΖΩΝ, ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ, ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ.

Τι είναι το έντυπο φιλικής δήλωσης ατυχήματος;

Το έντυπο φιλικής δήλωσης τροχαίου ατυχήματος συμπληρώνεται στην περίπτωση που τουλάχιστον ένας εμπλεκόμενος αποδέχεται την υπαιτιότητα. Το έντυπο αυτό περιλαμβάνει την αναλυτική περιγραφή του συμβάντος και κατατίθεται στην ασφαλιστική εταιρεία υπογεγραμμένο από όλους τους εμπλεκόμενους, χωρίς όμως να υποκαθιστά τη δήλωση ατυχήματος. Σημαντικό είναι να σημειωθεί πως μετά τη συμπλήρωση και υπογραφή του δεν μπορεί να τροποποιηθεί.

Τι είναι και πότε χρειάζεται η πράσινη κάρτα;

Όλες οι ασφαλιστικές υπηρεσίες παρέχουν δωρεάν την Πράσινη Κάρτα η οποία καλύπτει μόνο την αστική ευθύνη προς τρίτους για ταξίδια προς τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και για χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Χρησιμεύει ως διεθνώς απόδειξη ασφάλισης και διευκολύνει τις διαδικασίες σε περίπτωση αποζημίωσης από ατύχημα.

Τι είναι το Επασφάλιστρο;

Επασφάλιστρο είναι η επιβάρυνση στο σύνολο των ασφαλίστρων με ένα επιπλέον ποσό εφόσον το ασφαλιζόμενο όχημα οδηγείται από οδηγό που δεν έχει συμπληρώσει το 23 ο έτος της ηλικίας του ή έχει συμπληρώσει το 75 ο έτος της ηλικίας του.

Τι είναι το Bonus Malus;

Οι ασφαλιστικές εταιρίες μέσω του συστήματος BONUS MALUS για να επιβραβεύουν τους οδηγούς που δεν κάνουν ζημιά κάνουν κάποιες εκπτώσεις στ΄ ασφάλιστρα και αντίστοιχα επιβαρύνουν τους οδηγούς που κάνουν συνέχεια ζημιές.

Οι κατηγορίες είναι από το 10 προς το 1. Το χαμηλότερο bonus malus που υπάρχει είναι το 1 που σημαίνει ότι δεν έχεις κάνει κάποια ζημιά. Το bonus malus δεν αυξάνεται αν υπάρχει στο συμβόλαιο η κάλυψη «προστασία bonus malus» οπότε ουσιαστικά προστατεύεται η έκπτωση που έχετε λόγω μη ζημιάς.

Τι χρειάζεται για να ασφαλίσω το ταξί μου;

Τα έγγραφα τα οποία είναι απαραίτητα για την έκδοση ασφαλιστηρίου σε ταξί είναι τα ίδια με του αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης συν την ειδική άδεια του οδηγού που είναι απαραίτητη για το ταξί.

Γιατί να κάνω ασφάλεια Υγείας;

Ένα ασφαλιστήριο υγείας μπορεί να καλύψει εσένα αλλά και κάθε μέλος της οικογένειας σου (σύζυγο και τέκνο/α), σε περίπτωση νοσηλείας αλλά και για απλές διαγνωστικές εξετάσεις σε συμβεβλημμένα ιδιωτικά θεραπευτήρια και διαγνωστικά κέντρα. Πρέπει να γνωρίζεις ότι με το ασφαλιστήριο αυτό θα μπορείς να επισκεφθείς οποιοδήποτε συμβεβλημμένο ιδιωτικό θεραπευτήριο και τα έξοδα της νοσηλείας και τις αμοιβές των θεράποντων ιατρών τις αναλαμβάνει η ασφαλιστική σου. Σημαντικό βέβαια, είναι να γνωρίζεις τις εξαιρέσεις που μπορεί να περιλαμβάνει το ασφαλιστήριο σου, γι’ αυτό συμβουλέψου τον προσωπικό σου ασφαλιστικό σύμβουλο της Insurance Motors.

Γιατί να προσχωρήσω σε ασφάλεια ζωής όσο ακόμα είμαι νέος;

Μπορεί όσο είμαστε νέοι να νιώθουμε δυνατοί και υγιείς, γι’ αυτό και τα ασφαλιστήρια που συνάπτονται σε μικρή ηλικία είναι πιο οικονομικά με λιγότερες εξαρέσεις καθώς δεν προϋπάρχουν προβλήματα υγείας που μπορεί να εμφανιστούν σε μεγαλύτερη ηλικία.

Τι διαφορά έχει ο ασφαλισμένος από το λήπτη της ασφάλισης;

Ασφαλισμένος είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο δικαιούται να κάνει χρήση των παροχών του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Λήπτης της ασφάλισης είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που συνάπτει την ασφαλιστική σύμβαση.

Θα πρέπει να υποβληθώ σε ιατρικές εξετάσεις για να κάνω ασφάλεια υγείας;

Για να συνάψετε ένα ασφαλιστήριο υγείας πρέπει αρχικά να μας περιγράψετε με ειλικρίνεια την κατάσταση της υγείας σας έτσι ώστε να μπορούμε να σας συμβουλεύσουμε με ορθότητα και σαφήνεια. Εάν η εταιρεία κρίνει απαραίτητο από το ιατρικό ιστορικό σας να πραγματοποιήσει προασφαλιστικό έλεγχο τότε ναι ίσως χρειαστεί να υποβληθείτε σε ιατρικές εξετάσεις, το κόστος των οποίων βαραίνει την ασφαλιστική και όχι εσάς.

Τι διαφορά έχει ένα ισόβιο ασφαλιστήριο από ένα ετησίως ανανεούμενο;

Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας διακρίνονται σε ισόβια και σε ετησίως ανανεωμένα.

Τα ισόβια προγράμματα έχουν το πλεονέκτημα πως η ασφαλιστική εταιρεία που το παρέχει δεν μπορεί να το καταργήσει ή να τροποποιήσει τους όρους που συμφωνήθηκαν στο αρχικό συμβόλαιο. Αντίθετα στα ετησίως ανανεωνόμενα η ασφαλιστική διατηρεί το δικαίωμα της να καταργήσει το συμβόλαιο ή να τροποποιήσει τους όρους για το σύνολο των ασφαλισμένων στο συγκεκριμένο πρόγραμμα ασφάλισης και όχι ατομικά για τον κάθε ασφαλισμένο.

Το πλεονέκτημα των ετησίως ανανεωνόμενων είναι ότι προσφέρουν χαμηλότερα ασφάλιστρα από τα ισόβια προγράμματα.

Οι διαγνωστικές εξετάσεις συμπεριλαμβάνονται στο νοσοκομειακό πακέτο ασφάλισης;

Ένα νοσοκομειακό πακέτο ασφάλισης, από μόνο του, δε διαθέτει διαγνωστικές εξετάσεις παρά μόνο σε περίπτωση επείγοντως περιστατικού. Αυτό όμως δε σημαίνει πως αν το επιθυμείτε δε μπορείτε να συμπεριλάβετε και πακέτο διαγνωστικών εξετάσεων. Το κόστος για τη προσθήκη σ’ ένα νοσοκομειακό πρόγραμμα το πακέτο των διαγνωστικών δε είναι μεγάλο και σας απαλάσσει από κάθε ταλαιπωρία.

Πως μπορώ να μάθω τα συμβεβλημένα νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα με την ασφαλιστική μου;

Στους όρους ασφάλισης που σας χορηγούνται κατά τη σύναψη του συμβολαίου αναγράφονται αναλυτικά όλα τα συμβεβλημμένα ιδιωτικά θεραπευτήρια και διαγνωστικά κέντρα που μπορείτε να επισκεφθείτε με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας. Πάντα βέβαια μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον προσωπικό σας ασφαλιστικό σύμβουλο, που θα σας παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που απαιτείται η επίσκεψη ή εισαγωγή μου σε νοσοκομείο;

Οι περισσότερες ασφαλιστικές διαθέτουν συντονιστικό κέντρο, το οποίο πρέπει να καλέσει ο ασφαλισμένος και να ενημερώσει για την επιθυμία του να επισκεφθεί κάποιο θεραπευτήριο προκειμένου να γίνει ο σωστός συντονισμός. Αν η κατάσταση είναι επείγουσα μπορείτε να ενημερώσετε το συντονιστικό κέντρο αφότου έχετε επισκεφθεί το νοσοκομείο και σε κάθε περίπτωση πριν πάρετε εξιτήριο. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να ενημερώσετε τον προσωπικό σας ασφαλιστικό σύμβουλο και να σας καθοδηγήσει εκείνος για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχει η κάθε ασφαλιστική εταιρεία.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χάσω την ασφαλιστική κάρτα υγείας μου;

Σε περίπτωση απώλειας της ασφαλιστικής κάρτας υγείας πρέπει να μας ενημερώσετε εγκαίρως για την άμεση αντικατάσταση της.

Ποια η διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση νοσηλείας;

Η διαδικασία αποζημίωσης διαφέρει από ασφαλιστική σε ασφαλιστική και από νοσοκομείο σε νοσοκομείο. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε εγκαίρως για τον τρόπο με τον οποίο θα λάβετε την αποζημίωση ενώ όλη τη διαδικασία για την έκδοση της την αναλαμβάνουμε εμείς.

Ποιος θεωρείται εξαρτώμενο μέλος;

Εξαρτώμενο μέλος θεωρείται μόνο ο/η σύζυγος του κυρίως ασφαλισμένου και το/τα τέκνο/α αυτού.

Τι είναι το ποσό απαλλαγής;

Το ποσό το οποίο με βάση την ασφαλιστική σύμβαση που έχει συναφθεί υποχρεούται να καταβάλλει ο ασφαλισμένος από μόνος του σε κάθε περίπτωση και όπως αυτό έχει συμφωνηθεί από τη σύμβαση. Αρκετές φορές το ποσό αυτό συμψηφίζεται με το ποσό που καλύπτεται από το δημόσιο φορέα ασφάλισης του ασφαλισμένου. Σε κάθε περίπτωση ο προσωπικός σας ασφαλιστικός σύμβουλος θα σας έχει ενημερώσει πριν την κατάρτιση του συμβολαίου για το αν και πόσο είναι το ποσό απαλλαγής.

Τι είναι το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Ο λήπτης της ασφάλισης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ασφαλιστηρίου.

Τι είναι η άσκηση εναντίωσης;

Ο λήπτης της ασφάλισης σε περίπτωση που για τον οποιονδήποτε λόγο δεν γνώριζε τους γενικούς και ειδικούς όρους του ασφαλιστηρίου έχει το δικαίωμα της εναντίωσης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του συμβολαίου.

Τι έγγραφα χρειάζονται σε περίπτωση νοσηλείας μου;

Σε περίπτωση που χρειαστεί να νοσηλευτείτε, χρειάζεται η αστυνομική σας ταυτότητα, η προσωπική κάρτα υγείας σας και το βιβλιάριο υγείας του δημόσιου φορέα εαν υπάρχει.

Καλώντας στο συντονιστικό κέντρο τι στοιχεία θα χρειαστώ;

Όταν καλέσετε στο συντονιστικό κέντρο της ασφαλιστικής σας είτε για νοσηλεία είτε για διαγνωστικές εξετάσεις θα σας ζητηθούν: Ονοματεπώνυμο και αριθμός συμβολαίου, τα συμπτώματα που παρουσιάζεται ή οι προτεινόμενες διαγνωστικές εξετάσεις από το θεράποντα ιατρό σας.

Υπάρχει έκπτωση ασφαλίστρων σε περίπτωση ασφάλισης και της οικογένειας μου;

Φυσικά και υπάρχει έκπτωση στα ασφάλιστρα του συμβολαίου σας αν συμπεριλάβετε την οικογένεια σας ως εξαρτώμενα μέλη αλλά κι αν συνάψετε ξεχωριστό ασφαλιστήριο σε κάθε μέλος της οικογένειας σας στην ίδια ασφαλιστική εταιρεία τότε μπορείτε να επωφεληθείτε από εκπτώσεις και ειδικά προνόμια. Μη διστάσετε να ρωτήσετε τον προσωπικό σας σύμβουλο και να ενημερωθείτε για αυτά.

Μπορώ να νοσηλευτώ σε οποιαδήποτε θέση νοσηλείας ή πρέπει να κάνω προεπιλογή θέσης;

Υπάρχουν ασφαλιστικά προγράμματα που πρέπει να κάνετε προεπιλογή θέσης χωρίς όμως κάτι τέτοιο να είναι δεσμευτικό για εσάς. Δηλαδή, μπορείτε να επιλέξετε Β΄ Θέση Νοσηλείας και αν επιθυμείτε στην πορεία να την αλλάξετε ή αν για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό επιθυμείτε να νοσηλευτείτε σε Α’ Θέση Νοσηλείας έχετε κάθε δικαιώμα, απλά θα κληθείτε να πληρώσετε τη διαφορά.

Πώς μπορώ να πληρώνω το ασφαλιστήριο μου;

Μπορείτε να πληρώνετε σε τριμηνιαία βάση, εξαμηνιαία ή ετήσια. Υπάρχουν ασφαλιστικές βεβαια που με τη χρήση πάγιας εντολής ή πιστωτικής κάρτας δίνουν τη δυνατότητα και μηνιαίων δόσεων.

Γιατί να ασφαλίσω το σπίτι μου;

Το σπίτι μας αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα κομμάτια της περιουσιακής μας κατάστασης. Για να το προστατεύσεις ασφάλισε το σε ένα πρόγραμμα που θα καλύπτει όλες σου τις ανάγκες και εξασφάλισε πως τα όνειρα σου δεν θα χαθούν.

Ποιες καλύψεις περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κατοικίας;

-Πυρκαγιά (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Κλοπή κατ’ όπιν διαρρήξεως – Ληστεία (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Πτώση Αεροσκαφών (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Πυρκαγιά από δάσος
-Στάσεις, Απεργίες, Οχλαγωγία, Πολιτικές Ταραχές (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Ζημιές Πυρός εκ πτώσεως κεραυνού
-Κακόβουλες Ενέργειες (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Πτώση Δένδρων – Κλαδιών – Στύλων
-Τρομοκρατικές Ενέργειες (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Βραχυκύκλωμα
-Θύελλα-Καταιγίδα (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Ευρεία Έκρηξη
-Πλημμύρα (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Έκρηξη Λεβήτων Κεντρικής Θέρμανσης
-Διάρρηξη Σωληνώσεων (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Πρόσκρουση Οχήματος
-Καπνός Χιόνι- Βάρος Χιονιού- Παγετός- Χαλάζι
-Θραύση Κρυστάλλων
-Ζημιές εκ της πυρόσβεσης
-Καθίζιση-Κατολίσθηση
-Σεισμός

Οι καλύψεις διαφοροποιούνται ανάλογα με το πακέτο που προσφέρει η κάθε ασφαλιστική.

Μπορώ να ασφαλίσω το σπίτι μου για σεισμό;

Μπορείτε εφόσον η οικοδομή είναι αντισεισμικής κατασκευής μετά το 1955.

Τι έγγραφα χρειάζονται για την ασφάλιση κατοικίας;

Σε όλες τις συνηθισμένες κατασκευές κτιρίων απαιτείται μόνο Αίτηση Ασφάλισης. Σε είδικές κατασκευές ή εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να ζητηθούν επιπλέον δικαιολογητικά.

Τι πρέπει να κάνω αν το σπίτι μου είναι ενυπόθηκο;

Στην περίπτωση των ενυπόθηκων κατοικιών σας το ασφαλιστήριο συμβόλαιο είναι απαραίτητο. Αρχικά για να πάρετε προσφορά ασφάλισης σχετικά με το ενυπόθηκο πρέπει να γνωρίζετε τι περιλαμβάνει το ασφαλιστήριο που είτε έχει εκδόσει η τράπεζα μαζί με το δάνειο σας, είτε απαιτεί το πιστωτικό ίδρυμα για την ενυπόθηκη κατοικία σας. Για να έχετε γνώση όλων αυτών πρέπει να ζητήσετε ενημέρωση από το τραπεζικό ίδρυμα. Από εκεί θα μάθετε το ποσό που πληρώνεται για την ασφάλεια και τις καλύψεις που περιλαμβάνει.

Τι πρέπει να προσέξω εφόσον το σπίτι μου είναι ενυπόθηκο;

Πολλές φορές το ασφαλιστήριο της ενυπόθηκης κατοικίας σας ενσωματώνεται στο λογαριασμό του δανείου και κρατείται από αυτό. Γι’ αυτό σε περίπτωση που αποφασίσετε να μην ασφαλιστείτε στην ασφαλιστική εταιρεία του πιστωτικού ιδρύματος πρέπει να προσκομίσετε το νέο ασφαλιστήριο τουλάχιστον 20 μέρες πριν τη λήξη του προηγούμενου ασφαλιστηρίου για να μη γίνει αυτόματη ανάληψη του ποσού από το λογαριασμό σας.

Τι χρειάζεται για να γίνει η ασφάλιση του ενυπόθηκου;

Πρέπει το ακίνητο να περιγράφεται ορθά και λεπτομερώς όπως και στην άδεια. Η ασφαλιζόμενη αξία πρέπει να είναι ακριβής και προσεκτικά υπολογισμένη ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος ασφάλισης του ακινήτου σε χαμηλότερη αξία που δεν θα δικαιολογεί την υποθήκη του ακινήτου.

Τι έγγραφα πρέπει να προσκομίσω στην τράπεζα για να έχει ισχύ το ασφαλιστήριο μου;

Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο, Βιβλίο όρων συμβολαίου και Απόδειξη Καταβολής των ασφαλίστρων.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που υποστεί ζημιά η κατοικία μου;

Θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα είτε το τμήμα ζημιών της ασφαλιστικής εταιρείας είτε τον προσωπικό σας ασφαλιστικό σύμβουλο που θα σας κατευθύνει για τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσετε.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τη διαδικασία αποζημίωσης μου;

Μέσω του αρμόδιου τμήματος της ασφαλιστικής που έχετε συνάψει το συμβόλαιο για την κατοικία σας, θα ενημερωθείτε για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί προκειμένου να σας καταβληθεί η αποζημίωση που σας αναλογεί.

Ποιες κατοικίες μπορούν να ασφαλιστούν;

Μόνιμη Κατοικία, η οποία δηλώνεται στις αρχές ως μόνιμη και δεν μένει ακατοίκητη για περισσότερες από 40 συνεχόμενες ημέρες. Εξοχική Κατοικία, η οποία χρησιμοποιείται για μικρά χρονικά διαστήματα για αναψυχή.

Μπορώ να ασφαλίσω μόνο το κτίριο ή μόνο το περιεχόμενο ή πρέπει και τα δύο;

Ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε μπορείτε είτε να ασφαλίσετε μόνο το κτίριο σαν οικοδόμημα χωρίς το περιεχόμενο αυτού, είτε το περιεχόμενο του κτιρίου χωρίς το κτίριο σαν οικοδόμημα είτε το κτίριο και το περιεχόμενο μαζί για πλήρη κάλυψη.

Τι ορίζεται ως περιεχόμενο;

Είναι τα κινητά αντικείμενα που είναι μέσα στον στεγασμένο χώρο της κατοικίας καθώς και αυτά που ενώ είναι σταθερά προσαρτημένα στην οικοδομή, αν χρειαστεί μπορούν να αφαιρεθούν και να επανεγκατασταθούν σε άλλη οικοδομή χωρίς να χάσουν την αξία τους.

Ποια η διαφορά της κύριας κατοικίας από τη δευτερεύουσα ή εξοχική;

Κύρια είναι η κατοικία που δηλώνεται στις Αρχές σαν μόνιμη ενώ δευτερεύουσα ή εξοχική είναι η κατοικία στην οποία ο ασφαλιζόμενος δεν κατοικεί μόνιμα αλλά την επισκέπτεται κατά καιρούς και η οποία συνήθως βρίσκεται έξω από αστικά κέντρα ή σε προάστια ή σε εξοχικές τοποθεσίες.

Γιατί να ασφαλίσω την επιχείρηση μου;

Η επιχείρηση σας είναι όσο σημαντικό είναι και το σπίτι σας και μάλιστα πολλές φορές εκτεθειμμένη σε περισσότερους και απρόβλεπτους κινδύνους. Γι’ αυτό το λόγο ένα πλήρες ασφαλιστήριο επαγγελματικών χώρων θα σας απαλλάξει από περαιτέρω ταλαιπωρία σε περίπτωση ανάγκης.

Τι καλύψεις περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο επιχείρησης;

-Πυρκαγιά (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Κλοπή κατ’ όπιν διαρρήξεως – Ληστεία (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Πτώση Αεροσκαφών (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Πυρκαγιά από δάσος
-Στάσεις, Απεργίες, Οχλαγωγία, Πολιτικές Ταραχές (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Ζημιές Πυρός εκ πτώσεως κεραυνού
-Κακόβουλες Ενέργειες (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Πτώση Δένδρων – Κλαδιών – Στύλων
-Τρομοκρατικές Ενέργειες (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Βραχυκύκλωμα
-Θύελλα-Καταιγίδα (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Ευρεία Έκρηξη
-Πλημμύρα (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Έκρηξη Λεβήτων Κεντρικής Θέρμανσης
-Διάρρηξη Σωληνώσεων (Οικοδομή & Περιεχόμενο)
-Πρόσκρουση Οχήματος
-Διαρροή από σπρινκλερς
-Ληστεία Ταμείου
-Καπνός Χιόνι- Βάρος Χιονιού- Παγετός- Χαλάζι
-Θραύση Κρυστάλλων & Φωτεινών Επιγραφών
-Ζημιές εκ της πυρόσβεσης

Οι καλύψεις διαφοροποιούνται ανάλογα με το πακέτο που προσφέρει η κάθε ασφαλιστική και το είδος της επιχείρησης.

Μπορώ να ασφαλίσω την επιχείρηση μου σαν κτίριο ή και το περιεχόμενο αυτής;

Ανάλογα τη δραστηριότητα της επιχείρησης σας, αναλαμβάνουμε να βρούμε το πακέτο που καλύπτει τις ανάγκες σας. Αν η επιχείρηση σας έχει εμπορική δραστηριότητα, βεβαίως μπορεί να ασφαλιστεί τόσο το κτίριο όσο και το περιεχόμενο αυτής.

Τι ορίζεται ως περιεχόμενο;

Είναι τα κινητά αντικείμενα που είναι μέσα στον στεγασμένο χώρο της επιχείρισης καθώς και αυτά που ενώ είναι σταθερά προσαρτημένα στην οικοδομή, αν χρειαστεί μπορούν να αφαιρεθούν και να επανεγκατασταθούν σε άλλη οικοδομή χωρίς να χάσουν την αξία τους, επαγγελματικός εξοπλισμός, εμπόρευμα επιχείρισης και φωτεινές επιγραφές.

Τι έγγραφα χρειάζονται για την ασφάλιση επιχείρισης;

Σε όλες τις συνηθισμένες κατασκευές κτιρίων απαιτείται μόνο Αίτηση Ασφάλισης. Σε είδικές κατασκευές ή εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να ζητηθούν επιπλέον δικαιολογητικά.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που υποστεί ζημιά η επιχείριση μου;

Θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα είτε το τμήμα ζημιών της ασφαλιστικής εταιρείας είτε τον προσωπικό σας ασφαλιστικό σύμβουλο που θα σας κατευθύνει για τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσετε.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τη διαδικασία αποζημίωσης της επιχείρισης μου;

Μέσω του αρμόδιου τμήματος της ασφαλιστικής που έχετε συνάψει το συμβόλαιο για την επιχείριση σας, θα ενημερωθείτε για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί προκειμένου να σας καταβληθεί η αποζημίωση που σας αναλογεί.

Μπορώ να ασφαλίσω την επιχείριση μου για σεισμό;

Μπορείτε εφόσον η οικοδομή είναι αντισεισμικής κατασκευής μετά το 1955.

Τι είναι η Αστική Ευθύνη;

Αστική Ευθύνη είναι όταν κάποιος προξενεί με πράξη ή παράλειψη του από αμέλεια, σωματική βλάβη ή και υλική ζημιά σε τρίτο και υποχρεούται να την αποκαταστήσει. Ασφαλιστήρια Αστικής Ευθύνης υπάρχουν πάρα πολλά, ενώ όρος κάλυψης αστικής ευθύνης υπάρχει και στα ασφαλιστήρια των οχημάτων. Επίσης, ασφάλιση αστικής ευθύνης διατίθεται για επαγγελματίες (π.χ ιατρούς), drone, σκάφος, διαχειριστές πολυκατοικίας, ιδιοκτήτες κατοικιών που διατίθενται μέσω διαδικτυακών καναλιών διαμοιρασμού (τύπου Airbnb) και άλλα πολλά. Μπορείτε να ρωτήσετε τον προσωπικό σας ασφαλιστικό σύμβουλο για το πακέτο που σας ενδιαφέρει και να σας δώσει όλες τις συμβουλές που χρειάζεστε.

Γιατί να κάνω ασφαλιστικό πρόγραμμα συνταξιοδότησης;

Ένα πρόγραμμα συνταξιοδότησης είναι αρκετά χρήσιμο στις μέρες μας, καθώς αποτελεί μια μέθοδο συστηματικής αποταμίευσης το ύψος της οποιας καθορίζεται με βάση τις δικές σου ανάγκες. Η αξία της αποταμίευσης είναι μεγάλη και τέσσερις λόγοι είναι αυτοί που μπορεί να σε οδηγήσουν στη λύση της ιδιωτικής ασφάλισης.

Α. Αν δεν διαθέτεις δημόσια ασφάλιση

Β. Αν επιθυμείς το συνταξιοδοτικό πρόγραμμα να λειτουργήσει ως συμπλήρωμα

Γ. Για να καλύψεις τις απώλειες που έχουν υποστεί τα οικονομικά σου λόγω της νομοθεσίας

Δ. Για κάθε απρόβλεπτο γεγονός

Τι μου προσφέρει ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα;

1. Προσαρμογή των παραμέτρων ασφάλισης στις δικές μου ανάγκες (Διάρκεια- Ύψος Ασφαλίστρων- Ύψος Σύνταξης).
2. Ελευθερία στην επιλογή των παροχών.
3. Εγγύηση καταβολής της σύνταξης μου μετά τη λήξη του συμβολαίου.
4. Διατήρηση του επιπέδου ζωής μου κατά τη συνταξιοδότηση.

Γιατί να πω "ναι" σε ένα πρόγραμμα συνταξιοδότησης σήμερα;

Τα πλεονεκτήματα του είναι τα εξής:
– γνωρίζεις από τώρα την ημερομηνία συνταξιοδότησης και το ύψος της μηνιαίας σύνταξης
– επιλέγεις τον τρόπο καταβολής των ασφαλίστρων καθ΄όλη τη διάρκεια του προγράμματος
– επιλέγεις τον τρόπο είσπραξης της σύνταξης (εφάπαξ ποσό, ισόβια μηνιαία σύνταξη, μηνιαία σύνταξη για ορισμένο χρονικό διάστημα)

Είμαι πολύ νέος για να κάνω συνταξιοδοτικό πρόγραμμα;

Όχι. Όσο πιο νέος συνάψετε ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα τόσο λιγότερα χρήματα θα πληρώσετε εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη απόδοση στη λήξη του συμβολαίου.

Πότε, πως και πόσα χρήματα θα πάρω κάνοντας ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα;

Αποφασίζοντας να «επενδύσεις» στο μέλλον σου πρέπει να γνωρίζεις ότι το συνταξιοδοτικό σου πλάνο, ουσιαστικά, το καθορίζεις εσύ. Το νωρίτερο που μπορεί να αρχίσει η καταβολή της σύνταξης είναι το 55ο έτος της ηλικίας και το ύψος της εξαρτάται από τις επιλογές που έκανες κατά τη σύναψη του συμβολαίου.

Σε περίπτωση απώλειας ζωής του ασφαλιζόμενου, τι γίνεται με το συνταξιοδοτικό πρόγραμμα;

Σε περίπτωση απώλειας ζωής του ασφαλισμένου κατά τη διάρκεια του συμβολαίου το ποσό μεταφέρεται στους δικαιούχους.

Έχω Drone, πρέπει να το ασφαλίσω;

Σύμφωνα με απόφαση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας η ασφάλιση των μη επανδρωμένων αεροσκαφών ΣμηΕΑ (drones) ορίζεται ως υποχρεωτική.

Τι προσφέρει μια ασφάλεια για drone;

Προσφέρει κάλυψη για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές έναντι τρίτων κατά τη χρήση του.

Γιατί να ασφαλίσω το σκάφος μου;

Με βάση τη νομοθεσία κάθε σκάφος (είτε μηχανοκίνητο είτε μη μηχανοκίνητο) είναι υπόχρεο σε ασφάλιση αστικής ευθύνης.

Τι είδους σκάφη μπορώ να ασφαλίσω;

α. Μηχανοκίνητα σκάφη αναψυχής
β. Μη μηχανοκίνητα σκάφη αναψυχής

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;

Επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερωθείτε για όλα τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα απο τον προσωπικό σας σύμβουλο.

Τηλέφωνο / Fax

τηλ.: 210 97.07.047
fax: 210 97.07.089

Email

info@insurancemotors.gr

}}

Ωράριο Λειτουργίας

Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 19:00

Σαββάτο 10.00 – 14.00